Studieretningsprojekt/-opgave (SRP/SRO)

misforstået problemformulering?

09. december 2016 af soph1372 (Slettet)

Hej, jeg har lidt problemer, jeg er i tvivl om jeg har misforstået min problemformulering i forhold til analyse-delen.

problemforumleringen lyder således:
Redegør for kvindekampen i England i 1800-tallet og starten af 1900-tallet. 
Foretag på baggrund af en retorisk analyse af Emmeline Pankhursts tale ”Freedom or Death” (13. November, 1913) og med inddragelse af relevante kilder en analyse af suffragetternes metoder til at påvirke udviklingen.
Vurdér afslutningsvis suffragetternes bidrag til at kvinderne fik stemmeret. 

Jeg har i min analyse lavet kildekritik (baggrund af talen), da jeg har ENG/HIS som fag.Jeg har lavet en retorisk analyse af talen, set på sprog osv. Men jeg har kigget meget på selve forklaring af formålet med suffragetternes militante metoder, i den tale "Freedom or Death", er endnu ikke nået til de andre selvvalgte kilder endnu. Jeg synes det virker som en meget kort analyse, hvis der kun skulle ses på selve hvilke metoder der bliver nævnt i talen og de andre kilder.

Håber i kan hjælpe! 

Tak!

-s 


Brugbart svar (0)

Svar #1
09. december 2016 af Smut1

Hej

Jeg tænker umiddelbart, at du skal lave så god en analyse af Emmeline Pankhursts tale, som du kan, (da det lyder som noget din lærer har tildelt dig). De selvvalgte kilder forlænger selvfølgelig din analyse. Så længe du har noget at diskutere/vurdere, har du ikke et problem, da diskussionen/vurderingen er det højeste taksonomiske niveau.


Svar #2
09. december 2016 af soph1372 (Slettet)

Har skrevet til mine lærere, men de forstår mig ikke rigtigt :O

Men mange tak! Er bare i tvivl om det er forkert jeg har set på formålet ved brug af deres militante metoder som der bliver beskrevet i talen. Da der kun nævnes få eksempler på selve metoderne, så synes det virker mærkeligt at skulle analysere selve metoderne. 


Skriv et svar til: misforstået problemformulering?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.