Matematik

FSA, feedback/hjælp

10. december 2016 af Iodao (Slettet) - Niveau: 8. klasse

Hej alle.

I denne her uge har min klasse og jeg for første gang fået en problemregning for. Vores lærer har sagt, at vi bare skal prøve os frem. Det har jeg gjort. Det skal lige siges at min lærer kort har fortalt os om hvordan hun vil have det ser ud, så det er derfor min opgave,ja, ser sådan ud.

Jeg ville blive meget glad hvis der var en af jer der lige kort kunne kigge den igennem, og give mig lidt feedback bare sådan generelt. Jeg vil rigtig gerne have lidt konstruktiv kritik, så jeg kan nå at redigere den så den bliver bedre.Synes i det er en opgave jeg kan være bekendt at aflevere lige pt.?

Jeg vil helst ikke have svarene hvis det kan undgås!

Det er denne problemregning vi har arbejdet med: https://www.hoejbyskole.odense.dk/Faelles/OpslagSP/5553/FSA%20Mat%20problem.pdf

Mange tak på forhånd hvis du hjælper.

Det ville virkelig gøre mig glad :)

Link til min opgave: i kommentaren tror jeg


Svar #1
10. december 2016 af Iodao (Slettet)

Link til min opgave:


Brugbart svar (0)

Svar #2
10. december 2016 af Minta

Hej. Jeg vil gerne kigge på den, men kan desværre ikke se noget link til din egen opgave, det er ikke dukket op i kommentaren.. Kan huske jeg selv har lavet den problemregning på et tidspunkt, så har min egen rettede version liggende, som jeg kan sammenligne med! :-)

Vh Celina


Brugbart svar (0)

Svar #3
10. december 2016 af peter lind

Du skal bruge den side i den store trekant, som du kender


Skriv et svar til: FSA, feedback/hjælp

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.