Studieretningsprojekt/-opgave (SRP/SRO)

HJÆLP SRP

20. december 2016 af astr2321 (Slettet)

Hej,
Jeg er i gang med at skrive SRP og er i lidt af et tidspres. Jeg har om emnet Horror, hvorunder jeg har problemer med min diskussion. I min problemformulering står der følgende "Finalt bedes du kort diskutere, hvorfor genren er genstand for en udtalt popularitet." Men jeg er ikke sikker på, hvad der menes. Jeg synes, at det lyder mere redegørende, da jeg kun kan se ét synspunkt at diskutere ud fra. Den går ud på, at det trækker i vores oldgamle gener, som ikke bliver benyttet så meget nu, da vi ikke skal fange og dræbe vores egen mad eller være på vagt for rovdyr, der vil dræbe os.

Jeg håber virkelig, at du kan hjælpe mig i min panik.


Venligst,
Astrid.


Brugbart svar (0)

Svar #1
20. december 2016 af DrNielsen

Altså ved diskussion forståes vel flere aspekter af en sag, så det ville nok være klogt at finde flere tilgangsvinkler. Du kan eventuelt prøve at tænke lidt dybere i de oldtidslevn der må sidde i vores genom. Evt. tiltrækningen af det morbide, farlige, forkerte ....

Beskrivelsen er 'en kort diskussion' hvorfor jeg vil mene at du ikke skal til at redegøre, og relativt korte træk besvare spørgsmålet :)


Skriv et svar til: HJÆLP SRP

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.