Generelt

SRP hvis jeg går 3.g om

21. december 2016 af misterlandrover (Slettet)

Hej! Det er gået rigtig dårligt med min SRP skrivning, og jeg skal til at aflevere opgaven idag. Jeg er dog bange for at karakteren bliver så ringe at, det begrænser mig markant i fremtiden. 

Jeg ville derfor høre om hvis jeg beslutter mig for at droppeud af 3.g (efter at jeg har afleveret min SRP-opgave), og beslutter mig for at starte påny i 3.g næste år, skal opgaven så skrives igen?


Brugbart svar (0)

Svar #1
21. december 2016 af Smut1

Vent med at slå dig selv i hovedet til, du har set karakteren. Desuden hvad kunne du godt tænke dig at læse? Er det ikke muligt for dig at læse ekstra op i de andre fag og på den måde få indhentet det forsømte? At gå et helt år om er en radikal løsning, som kræver, at man har så meget lyst til at gå et år mere i gymnasiet, at man glæder sig over at se sine klassekammerater for huen på hovedet, velvidende at man selv må vente et år (eller i mit tilfælde aldrig får en hue ;)

Jeg ville tro, at du godt kan få lov at skrive din SRP om, da man godt kan få lov at tage fag om. Jeg kan dog kun komme i tanke om en dreng, som fik merit for sin SRP, da han gik om, men han havde vist også fået 12. 


Skriv et svar til: SRP hvis jeg går 3.g om

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.