Studievalg og videregående studie

erfarne inden for BA skrivning

23. december 2016 af robinhooo (Slettet)

hejsa

jeg har nogle spørgsmål til de af jer der er i gang med BA eller har skrevet BA Projekt. 

hvor mange fag havde i ved siden af jeres BA prorjekt? er det svært at skrive BA projekt samtidig med at have 3 fag man skal følge??


Brugbart svar (0)

Svar #1
23. december 2016 af MaibritG

Jeg havde tre fag udover BA'en, og det kræver lidt prioritering og planlægning, men umuligt er det ikke.

- - -

Med venlig hilsen
Maibrit


Svar #2
24. december 2016 af robinhooo (Slettet)

hvordan kunne du få det til at passe sammen med evt et studiejob? og hvor meget skrev du i din opgave hver dag?


Brugbart svar (0)

Svar #3
24. december 2016 af DrNielsen

Det kommer helt an på hvor mange ECTS din bacherlor er nomeret med. Jeg havde farmakologi og patologi på samme semester, og det er altså to meget store fag. Men det kunne nu lade sig gøre. En BA opgave, såfremt den ligger med andre fag, bør jo nomeres og tilpasses så det kan lade sig gøre. Det er trods alt kun påkrævet at skulle igennem 30 ECTS / semester


Svar #4
24. december 2016 af robinhooo (Slettet)

Mit ba projekt er 15 ects. Samtidig har eg 3 fag ved siden af som giver 20 ects

Brugbart svar (0)

Svar #5
24. december 2016 af DrNielsen

Jamen så har du jo 5 mere end du behøver. På de fleste uddannelser kan det sagtens lade sig gøre at tage yderligere 5-10 point - omend der da bliver lidt mere at se til :-)


Brugbart svar (0)

Svar #6
24. december 2016 af MaibritG

hvordan kunne du få det til at passe sammen med evt et studiejob? og hvor meget skrev du i din opgave hver dag?

Tja - det handler igen om prioritering af sin tid og god planlægning. Jeg kan ikke sætte sideantal på hvor meget jeg skrev, da jeg også var afhængig af et spørgeskema og et fokusgruppeinterview. Det betød også, at jeg allerede begyndte på BA i januar frem for februar (med aflevering 1. maj). 

God forbedredelse forud for BA'en (og specialet for den sags skyld) er generelt en fordel.

- - -

Med venlig hilsen
Maibrit


Skriv et svar til: erfarne inden for BA skrivning

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.