Biologi

Fysiologi

31. december 2016 af Cooljoan (Slettet) - Niveau: B-niveau
Hejsa herhjemme er vi virkelig hårdt ramt så jeg vil hører om der er nogen der vil hjælpe mig med min opg, vil gerne have folk ikke rækker mig ned er hårdt presset med dødsfald i fafilien og min kammerat ligger i koma bruger jeres hjælp til inspiration
Vedhæftet fil: Lektion 10 + 11 B.docx

Brugbart svar (2)

Svar #1
31. december 2016 af jegbrugerstudieportalen1 (Slettet)

Jeg er meget ked af at høre hvad der er sket omkring dine nærmeste, men her på studieportalen må vi desværre ikke "lave" opgaver for andre. Hvis der er noget du har brug for hjælp til angående en opgave, så er jeg villig til at hjælpe.


Svar #2
31. december 2016 af Cooljoan (Slettet)

Jeg kan ikke finde ud af spørgsmål 2

Svar #3
31. december 2016 af Cooljoan (Slettet)

Du sidder på en restaurant og har lige spist en lækker ret bestående af Roastbeef med ovnbagte rodfrugter, bearnaisesovs og blandet salat. Mens du venter på regningen, begynder din hjerne at spekulere over hvordan denne mad bliver fordøjet i din krop. (Er du en kvinde multitasker du og tæller kalorier undervejs…) lam spøg til side….

Beskriv i detaljer hvordan aftensmaden går igennem fordøjelsessystemet, fra start til slut. Inddrag både den mekaniske og den kemiske fordøjelse. Besvar

Svar #4
31. december 2016 af Cooljoan (Slettet)

Jeg kan ikke huske forskel på den mekaniske og den kemiske fordøjelse

Skriv et svar til: Fysiologi

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.