Eksamensforberedelse

Hvilke fag kommer jeg op i til sommers ?

05. januar 2017 af JV16 - Niveau: B-niveau
Jeg ved godt at der er god tid til sommer ( hvor eksamen normalt starter) men vil lige høre om man kan komme op i både fransk og matematik eller er det formentlig større chance til at komme op i en af dem.

Det vil siges at jeg stinker til både fransk og matematik derfor spørger jeg lige da vil jeg hører om man finde arbejdsplads selvom man har to - 00ere på sin eksamensbevis!

Please! Søger svar!

Brugbart svar (0)

Svar #1
05. januar 2017 af Eksperimentalfysikeren

Så vidt jeg ved bestemmes fordelingen af eksaminer først kort før eksamen.


Brugbart svar (0)

Svar #2
05. januar 2017 af sjls

Som i #1, dog vil jeg også lige tilføje, at vi bedre kan komme med forslag på det, hvis du nævner, hvilke fag, du har været til eksamen i i forvejen, hvilket niveau du har de pågældende fag, og hvor mange fag du afslutter til sommer.


Svar #3
06. januar 2017 af JV16

jeg ka afslutte 2 - matematik og fransk og sidste år afsluttede jeg samfundsfag men skulle ikke til eksamen


Brugbart svar (0)

Svar #4
07. januar 2017 af sjls

#3 Hvis du går i 2.g nu og kun afslutter matematik og fransk til sommer og ikke har været til en eksamen i 1.g, så skal du meget sandsynligvis op i begge fag. Man kan vist også risikere at komme op i matematik både mundtligt og skriftligt, og så ikke fransk, men jeg skulle mene, denne risiko er meget meget lille.

Grunden til dette er, at du efter 2.g skal have været oppe til minimum to eksamener. Så hvis det er de eneste to fag, du afslutter efter 2.g, så passer ovenstående.

Skriv et svar til: Hvilke fag kommer jeg op i til sommers ?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.