Debat

SKIFTE STUDIERETNING!!

10. januar 2017 af SandyW (Slettet)

Hej jeg skriver i håb om gode råd fra jer her på portale.

Er 3 dage inde i min studieretning som jeg har valgt men har desværre fundet ud af at jeg alligevel ikke kan lide den. Både fordi at faget i studieretningen ikke er som jeg havde forventet og fordi at jeg føler mig rimlig utilpas i min klasse, hvilket ikke er med til at hjælpe mit problem, tværtimod så belaster det endnu mere. Jeg fik besked på at skrive en mail af min studievjleder om hvorfor jeg vælger at skifte osv. og det har jeg så gjort men den tilbagemelding jeg har fra min vicerektor tyder på at jeg GODT kan skifte til den studieretning jeg ønsker MEN kan ikke flytte til den klasse klasse jeg gerne vil. Fordelen ved den klasse jeg ønsker at flytte til er at jeg kender mange der. Jeg skal til samtale med min vicerektor i morgen for at få en samtale. Hvordan kan jeg overtale hende om at rykke mig til den klasse jeg føler mig mest tilpas? Der er nemlig oprettet to klasser af den studieretning jeg vil, hvor den klasse jeg vil begynde i har mange elever i forhold til den anden.


Skriv et svar til: SKIFTE STUDIERETNING!!

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.