Historie

Kanslergadeforliget produkt ideer?

16. januar 2017 af LordMarius123 - Niveau: 8. klasse

Er der nogen der har en idé til et produkt man kunne lave til en fremlæggelse om kanslergadeforliget. Den handler om hvordan kanslergadeforliget påvirkede en gennesnitlig dansk familie.

På forhånd tak :D


Brugbart svar (0)

Svar #1
15. maj 2020 af maria111222

Hej LordMarius123

Jeg har trukket mellemkrigstiden, og har valgt underemnet kanslergadeforliget. Så vil høre om du fandt frem til et produkt, som jeg måske kan blive inspireret af, for er helt blank? På forhånd tak


Svar #2
15. maj 2020 af LordMarius123

Hej Maria.
Det er lang tid siden nu, men jeg tror jeg endte med at lave nogle mursten med nogle af de vigtigste pointer fra kanslergadeforliget. De skulle så forestille sig en slags grundsten til det samfund vi har i Danmark i dag. Jeg synes selv det fungerede meget godt fordi hver gang jeg nævnte en ny ting fra kanslergadeforliget så tog jeg en mursten op af tasken. Jeg fik 12 for fremlæggelsen. Hvis du har yderligere spørgsmål vil jeg gerne hjælpe.

Brugbart svar (0)

Svar #3
15. maj 2020 af maria111222

Tusinde tak for det hurtige svar :)

Jeg synes, at det lyder som en mega god ide, so thank you for that.

Kan du komme med 1-2 eksempler på hvad man kunne skrive, så jeg lige kan få en fornemmelse af hvordan det kunne se ud, så jeg ikke skriver en masse ligegyldige ting.


Svar #4
15. maj 2020 af LordMarius123

Altså det jeg brugte som argument for at det var et godt produkt var at kanslergadeforliget jo var grundstenene/fundamentet til det velfærdssamfund vi har i dag. Altså i forhold til hvad man kunne skrive fokuserede jeg meget på socialreformen, men jeg er sikker på du også kan argumentere for at nogle af de andre ting er grundsten til det samfund vi lever i nu. Det er bare vigtigt at du argumenterer for hvorfor det er sådan.
Mvh Marius :))

Skriv et svar til: Kanslergadeforliget produkt ideer?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.