Tysk

Vil nogen rette min tysk stil? det ville være en stor hjælp

17. januar 2017 af Hauwin (Slettet) - Niveau: 8. klasse

Hallo, mein Name ist Nikolaj, und ich wohnen in Dänemark. meine Stadtteile ist Frederiksberg. Ich liebe Frederiksberg, weil Ich vierzehn Jahre in Frederiksberg habe gewohnt. Meine ganzen Leben! Meine Vatter, meine Schwester und meine Mutter wohnen auch im Frederiksberg. Frederiksberg ist einen ruhigen Stadtteil, mit viele Einwohner.  In Frederiksberg sind einen sehr großen Garten. Dass Gartens Name ist natürlich Frederiksberg Garten. Frederiksberg Garten sind sehr gut nach Volk mit einem Hund. Ich bin nicht viel außerhalb, aber, wenn ich außerhalb bin, dann ich mag Schlagball gespielt. Ich mag einen Film im Kino zu sehen, und gerne mit einem guten Freund. Noch ein gutes Ding über Frederiksberg, ist der Schwimmhalle. In Frederiksberg haben wir eine kleine, aber gemütlich Schwimmhall. In Frederiksberg sind der auch einem Zoo. Ich mag in den Zoo zu gehen. In den Zoo sind der viele Tiere. Der ist, Affen, Löwen, Vögel, Elefanten, spinnen, schlangen, und vielen andere Tiere. Der Zoo sehr gut für Kinders sind, weil Kinders typisch Tiere Liebe. Meine Schule sind in Frederiksberg. Meine Schule sind nur zwei Minuten weg von meinem Haus. Dass ist schön, deshalb braucht ich nicht mein Fahrrad. Ich viele Freunde in Frederiksberg habe, weil In Frederiksberg sind der viele Kindern.


Brugbart svar (1)

Svar #1
17. januar 2017 af Smut1

Du gør et dårligt førstehåndsindtryk, når du begynder med lille begyndelsesbogstav efter et punktum (hvis du vil have nogen til at rette din tekst for dig, bliver du nød til at vise, at du har gjort dig umage).

Der er rigtig mange fejl, så jeg foreslår at starter med at åbne din grammatikbog… (Du kan starte med verber, artikler og adjektiver).


Svar #2
17. januar 2017 af Hauwin (Slettet)

roger bro. kommer tilbage. jeg er bare lort til tysk men sjuske fegl får jeg ordnet nu :D


Brugbart svar (0)

Svar #3
17. januar 2017 af OliverHviid

Du skal vist også øve dig på dit danske.


Svar #4
17. januar 2017 af Hauwin (Slettet)

aha jeg tager ikke mit sprog seriøst når jeg chatter


Brugbart svar (0)

Svar #5
18. januar 2017 af Stygotius

Du mener nok "tager det ikke alvorligt", med mindre du taler danglish.

Det ser ud til at du ikke tager noget sprog  alvorligt. Det du skriver, har meget lidt med dansk  (eller noget andet sprog) at gøre.

Du blive i hvert fald ikke bedre til tysk blot fordi andre fjerner dine fejl for dig. Der er ingen nem vej til det; du blive nødt til at få lært den tyske grammatik  -ved solidt, selvstændigt arbejde. 

Det du har præsterer her, kan kun kaldes for noget elendigt sjusk.


Skriv et svar til: Vil nogen rette min tysk stil? det ville være en stor hjælp

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.