Studievalg og videregående studie

HHX- Niels Brock Gymnasium

23. januar 2017 af Annesmidt

Hey, jeg sidder lige og mangler nogle nyere vurderinger, kommentarer, og svar på Niels Brock gymnasiet.

Jeg sad lidt og kiggede på deres innovationslinje, som ser super god ud, og jeg var egentlig ret sikker på at det var dër jeg ville gå indtil jeg læste blogindlæg, så videoer og så videre om gymnasiet.

Egentlig vil jeg ikke dømme gymnasiet udfra, hvad jeg har læst, men der er mange ting der er gået igen. Feks har jeg hørt at de går i det dyreste af det dyreste, og at penge betyder noget. Jeg har hørt at de ikke tager undervisningen seriøst og så videre.

Er der nogen der kan afkræfte eller bekræfte nogle fordomme, eller som kan fortælle mig lidt om både det faglige og det sociale?

Tusind tak


Brugbart svar (0)

Svar #1
23. januar 2017 af fosfor

Der kan være en verden til forskel klasserne imellem.

Brugbart svar (0)

Svar #2
24. januar 2017 af Sandheden

#0

Hey, jeg sidder lige og mangler nogle nyere vurderinger, kommentarer, og svar på Niels Brock gymnasiet.

Jeg sad lidt og kiggede på deres innovationslinje, som ser super god ud, og jeg var egentlig ret sikker på at det var dër jeg ville gå indtil jeg læste blogindlæg, så videoer og så videre om gymnasiet.

Egentlig vil jeg ikke dømme gymnasiet udfra, hvad jeg har læst, men der er mange ting der er gået igen. Feks har jeg hørt at de går i det dyreste af det dyreste, og at penge betyder noget. Jeg har hørt at de ikke tager undervisningen seriøst og så videre.

Er der nogen der kan afkræfte eller bekræfte nogle fordomme, eller som kan fortælle mig lidt om både det faglige og det sociale?

Tusind tak

Det kommer an på om du vælger elitegymnasiet eller det normale. Elitegymnasiet kræver (uofficelt) et snit på over 11.

Jeg har i hvert fald det indtryk, at Niels Brock (og bare HHX generelt) er til for dem som allerede er skoletrætte og mangler motiviation og intelligens - men det er jo bare min mening. 


Svar #3
24. januar 2017 af Annesmidt

Jeg tænkte egentlig på innovation men er kommet lidt i tvivl nu

Skriv et svar til: HHX- Niels Brock Gymnasium

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.