Engelsk

Kommentere

16. februar 2017 af Mie12345678 (Slettet) - Niveau: C-niveau
Hej vil I kommentere på min engelsk tekst:,

Zain Malik's song:

The song is about a man and a woman who love each other. The man in the song is Zain Malik. Zain is in love with a woman and he can not live without her. He wants to see her every morning when he wakes up. He wants to be close to her. He says that he lives in a paradise house but at the same he said that the house is dirty. That means if his girlfriend is not in the House then the house is nothing for him. He talks about the good and bad things in the text. When they are together everyting looks good but when he is not with her girl nothing feels good.

Brugbart svar (0)

Svar #1
16. februar 2017 af ntrbd (Slettet)

Prøv at oversætte din tekst til dansk (kun i hovedet). Kan du høre, at du gentager dig selv meget? 

Har du skrevet, mens du analyserede teksten? For nogle kan det hjælpe, at man først analyserer sangen og dernæst skriver opgaven. Lærere er for det meste vilde med referencer, så dem kan du også tilføje.


Svar #2
16. februar 2017 af Mie12345678 (Slettet)

Men er det forståeligt?

Brugbart svar (0)

Svar #3
16. februar 2017 af ntrbd (Slettet)

Altså, ja. 

Tror ikke, du får sagt, hvad du påtænker at sige her: "He says that he lives in a paradise house but at the same he said that the house is dirty".

Men er det ikke lidt sejere at komme med en fremlæggelse/aflevering, der også har bid i?


Svar #4
16. februar 2017 af Mie12345678 (Slettet)

Jo men jeg prøver bare at forbedre mit sprog fordi skal ikke aflevere det. Jeg er bare bange for at mit sprog er så dårligt at jeg kan ikke Bestå til eksamen

Brugbart svar (0)

Svar #5
16. februar 2017 af ntrbd (Slettet)

#4 Jo men jeg prøver bare at forbedre mit sprog fordi skal ikke aflevere det. Jeg er bare bange for at mit sprog er så dårligt at jeg kan ikke Bestå til eksamen

Ej, hvor er du sej! Det skal du ikke være bange for.

Så længe, du holder fast i at øve, som du gør. Og arbejder med dine lærers rettelser i dine opgaver. 

Der er rigtigt mange sprogudvekslingssider på nettet, hvis du ønsker at tale/skrive med nogen. Selv kan jeg anbefale interpals.net. 

Held og lykke!


Svar #6
16. februar 2017 af Mie12345678 (Slettet)

Mange tak men det jeg har skrevet er det sproglige ok

Brugbart svar (0)

Svar #7
16. februar 2017 af ntrbd (Slettet)

#6 Mange tak men det jeg har skrevet er det sproglige ok

Det er forståeligt :)


Svar #8
16. februar 2017 af Mie12345678 (Slettet)

Mange tak

Brugbart svar (0)

Svar #9
16. februar 2017 af Stygotius

Mieaqsa

Vi kan umuligt "kommentere din engelsk tekst". Det er der ingen der kan..

Vi  kan måske "kommentere din engelske tekst"


Brugbart svar (0)

Svar #10
16. februar 2017 af Stygotius

#4

Det har du ret i. Du kan i hvert fald ikke skrive "fordi skal ikke aflevere det"

#3

"He says that he lives in a paradise house but at the same??? he said that the house is dirty".  -Skulle det ikke have været engelsk??


Svar #11
16. februar 2017 af Mie12345678 (Slettet)

Hvad mener du med engelsk?

Svar #12
16. februar 2017 af Mie12345678 (Slettet)

Skal der ikke stå at the same time

Brugbart svar (0)

Svar #13
17. februar 2017 af Justitia

Forslag

"He talks about the good and bad things in the text" - Dette bør du uddybe.

"When they are together everyting looks good but when he is not with her girl nothing feels good" - Se på teksten som er markeret med fed, der er noget som ikke stemmer - hvad kan det mon være?. 
 


Svar #14
17. februar 2017 af Mie12345678 (Slettet)

At der ikke skal stå Girl?

Skriv et svar til: Kommentere

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.