Studievalg og videregående studie

Hjælp med Motiverende Brev til Fysioterapeut Uddannelse.

19. februar 2017 af Parekura (Slettet)

Hej,

Jeg virkelig ønsker at forsøge at få accepteret i fysisk terapi uddannelse i år (efter sommerferien), og jeg har kun indtil marts 15. til anvendelse.
Jeg skrev en motiverende brev, men jeg vil virkelig gerne vide, om det er godt nok, og hvis det er muligt, jeg beder om hjælp til at rette det til at rette dansk.

Jeg vil sende mit brev i både engelsk og dansk, og sætte pris på enhver og alle dine kommentarer / råd / hjælp / kritik.

PS: Jeg fortsatte med at arbejde i smerteklinik jeg havde min praksis ind efter jeg færdig mine kurser tilbage i mit gamle land, men jeg vidste ikke, om jeg skulle skrive det der så godt, også fordi jeg skrev lidt over 1 side. Jeg ved ikke, hvordan du tilføjer den der. Nogen ideer ville være meget værdsat.

Hvis du har brug for at kontakte mig, min email er: [email protected] og telefon 91825112.
Endnu en gang tak for din støtte!


Edde Levin


Brugbart svar (0)

Svar #1
19. februar 2017 af Justitia

Kan i gerne hjælpe med min motiverende brev til fysioterapi kvota 2?

Hedder modtageren fysioterapi? 


Svar #2
19. februar 2017 af Parekura (Slettet)

#1

Kan i gerne hjælpe med min motiverende brev til fysioterapi kvota 2?

Hedder modtageren fysioterapi? 

Ja... det ser ikke så godt ud....

Jeg mener i posten, at jeg ønsker at tage fysioterapeut uddannelse i næste år. Jeg kan kom ind på uddannelsen under kvota 2, derfor jeg ikke har meget tid tilabage, kun til marts 15. 

Hvis du kan, kan du gik ind på mit brev?

Tak fordi du svaret. :)


Brugbart svar (0)

Svar #3
19. februar 2017 af Justitia

Er du ordblind? Det er ikke for at være en idiot, det er sgu helt i orden at være ordblind, jeg er bare nysgerrig. 


Brugbart svar (0)

Svar #4
19. februar 2017 af Mads009 (Slettet)

Justitia, hvis du læser hans besked, så skriver han; "Jeg fortsatte med at arbejde i smerteklinik jeg havde min praksis ind efter jeg færdig mine kurser tilbage i mit gamle land".

Det er nok, fordi han ikke har været i landet i så lang tid, at han ikke skriver perfekt. 


Brugbart svar (0)

Svar #5
19. februar 2017 af Justitia

Så hvis man har haft en praksis i et andet land, så kan man ikke være ordblind?


Skriv et svar til: Hjælp med Motiverende Brev til Fysioterapeut Uddannelse.

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.