Matematik

Retningsafledede

19. februar 2017 af Ageless127 (Slettet) - Niveau: Universitet/Videregående

Hej jeg er i tvivl hvordan jeg skal løse følgende opgave. Jeg tænker at jeg skal bestemme gradienten i første omgang, men ved det ikke:

på forhånd tak

Vedhæftet fil: retn.PNG

Svar #2
19. februar 2017 af Ageless127 (Slettet)

Tak, har set den, men det er vist mere opgave d der bliver snakket om. Jeg er i tvivl om hvordan jeg skal gribe opgave a an.


Brugbart svar (0)

Svar #3
19. februar 2017 af peter lind

Du skal finde den den afledede af f (gradienter af f) og projektere den ind. på retningen (1,0)























Du skal finde den den afledede af f (gradienter af f) og pprojektere den ind. på retningen (1,0)Du skal finde den den afledede af f (gradienter af f) og pprojektere den ind. på retningen (1,0)ojektere den ind. på retningen (1,0)Du skal finde den den afledede af f (gradienter af f) og pprojektere den ind. på retningen (1,0)Du skal finde den den afledede af f (gradienter af f) og pprojektere den ind. på retningen (1,0)Du skal finde den den afledede af f (gradienter af f) og pprojektere den ind. på retningen (1,0)Du skal finde den den afledede af f (gradienter af f) og pprojektere den ind. på retningen (1,0)Du skal finde den den afledede af f (gradienter af f) og pprojektere den ind. på retningen (1,0)Du skal finde den den afledede af f (gradienter af f) og pprojektere den ind. på retningen (1,0)Du skal finde den den afledede af f (gradienter af f) og pprojektere den ind. på retningen (1,0)


Skriv et svar til: Retningsafledede

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.