Studieretningsprojekt/-opgave (SRP/SRO)

Please hjælp - Jeg vil klage over min opgave

23. februar 2017 af nannaersej123 (Slettet)

Jeg har fået min karakter for min SRP, jeg vil høre om der er nogen der vil læse den igennem, og sige hvad de synes den ligger på. Jeg er ikke tilfreds med min karakter, og vil derfor klage over den. jeg tænker jeg venter med at sige hvad jeg har fået. 

Opgaven er vedhæftet

Vedhæftet fil: Nanna SRP The real one .pdf

Brugbart svar (0)

Svar #1
23. februar 2017 af Justitia

Jeg gætter på, du fik ét 4-tal - på baggrund af det jeg læste (indledning, redegørelse, vurdering og konklusion).


Brugbart svar (0)

Svar #2
23. februar 2017 af Justitia

Du bør virkelig ikke klage, såfremt du fik 7-10, da denne opgave slet ikke er i nærheden af ét 10-12-tal.


Brugbart svar (0)

Svar #3
24. februar 2017 af Bjarnesen (Slettet)

Justitia, kan du begrunde dette? 


Svar #4
24. februar 2017 af nannaersej123 (Slettet)

Jeg fik 02, derfor vil jeg gerne klage. Jeg ville have været mere tilfreds med 4, havde aldrig regnet med 10 eller 12 


Brugbart svar (0)

Svar #5
24. februar 2017 af Justitia

1) Generelt er opgaven dårligt skrevet (begrænset ordforråd, mange grammatiske fejl, overfladiske behandlinger af emnet m.v).
2) Manglende kildehenvisninger i både redegørelsen og vurderingen.
3) Vedkommende konkluderer hurtigt noget, men undlader at uddybe dette, hvorfor opgaven mange steder efterlader flere spørgsmål end svar.
4) Vurderingen er både dårligt skrevet og tillige utrolig overfladisk behandlet.


Brugbart svar (0)

Svar #6
24. februar 2017 af Justitia

Opgavens kvalitet giver sig til udtryk i konklusionen, som tillige er alarmerende dårlig.


Brugbart svar (0)

Svar #7
24. februar 2017 af tampaxdk

Jeg forstår godt, du er utilfreds med karakteren. Den er ikke så dårlig, som Justitia giver udtryk for.

Brugbart svar (0)

Svar #8
24. februar 2017 af Justitia

Nej, den er dårligere ifølge hendes lærer og censor. 


Brugbart svar (0)

Svar #9
25. februar 2017 af JB212 (Slettet)

Helt fair med 02. Mange klare fejl og mangler.


Skriv et svar til: Please hjælp - Jeg vil klage over min opgave

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.