Studieretningsprojekt/-opgave (SRP/SRO)

Studieretningsprojekt i matematik og informationsteknologi

23. februar 2017 af Ahmad13 (Slettet)

Jeg har skrevet srp, hvor jeg har løst problemformuleringen, anvendt de forskellige metoderm sammenlignet dem hinanden og jeg har lavet et program som udregner numeriske metoder. Jeg regnede med at få 7, men fik 4 i opgaven i stedet, så jeg ville lige høre jeres mening før jeg overvejer at klage.


Brugbart svar (0)

Svar #1
24. februar 2017 af Bjarnesen (Slettet)

Hvis du har regnet med 7 og fx ikke 10 eller 12, så betyder det vel, at din opgaves standard ikke er særlig høj? At klage vil måske gøre det endnu værre. 

Har lige kigget hurtigt på din opgave, og det er tydeligt at konstatere, at opgaven er meget forvirrende. Indholdsfortegnelsen får mine øjne til at bløde, og du skriver i størrelse 13 (!). 


Svar #2
26. februar 2017 af Ahmad13 (Slettet)

Jeg regnede med mindst 7 for opgaven, fordi jeg både havde løst problemformuleringen, tænkt på de taksonomiske trin og rettet for grammatiske fejl.


Svar #3
02. marts 2017 af Ahmad13 (Slettet)

 
#1

Hvis du har regnet med 7 og fx ikke 10 eller 12, så betyder det vel, at din opgaves standard ikke er særlig høj? At klage vil måske gøre det endnu værre. 

Har lige kigget hurtigt på din opgave, og det er tydeligt at konstatere, at opgaven er meget forvirrende. Indholdsfortegnelsen får mine øjne til at bløde, og du skriver i størrelse 13 (!). 

prøv at kigge det hele igennem og kom med nogle råd


Brugbart svar (0)

Svar #4
03. marts 2017 af Bjarnesen (Slettet)

Nej, det gider jeg ikke. 


Brugbart svar (0)

Svar #5
03. marts 2017 af tyskeren11

#4

Nej, det gider jeg ikke. 

Er det ikke lidt dobbeltmoralsk, at du beder andre lektiehjælpere om at læse og vurdere din SRP, mens du selv ikke gider at læse andres. Du kommer tydeligvis med nogle kommentarer i #1 mht. personens opgave, så du burde nok uddybe hvad du nu mener.


Skriv et svar til: Studieretningsprojekt i matematik og informationsteknologi

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.