Studieretningsprojekt/-opgave (SRP/SRO)

Hvad mener i, at jeg skulle have fået af karakter for min SRP?

01. marts 2017 af Mathias7878

Hey Studieportalen

Jeg har lige fået min karakter for min SRP, og synes den er god nok, men kunne have godt tænkt mig den var en lille smule højere. Hvad mener I, at jeg burde have fået for den?


Brugbart svar (0)

Svar #1
01. marts 2017 af Bjarnesen (Slettet)

Nu skriver du selv, at du synes, at karakteren "er god nok". 

Hvis du har fået et 10-tal, så er det måske meningsløst, at du får en vurdering, det er en flot karakter, og der er ikke mere der. Med mindre du er blevet uretfærdigt behandlet, hvilket du ikke giver udtryk for.


Svar #2
01. marts 2017 af Mathias7878

Var bare stensikker på et 12-tal, men nu hvor jeg har læst den igennem igen, kan jeg måske godt se, at den ikke helt var et 12-tal værdig :D

- - -

 

 


Brugbart svar (0)

Svar #3
01. marts 2017 af Bjarnesen (Slettet)

#2 Tag dit 10-tal med glæde. Et 10 og 12 er i den høje ende i SRP. 


Brugbart svar (0)

Svar #4
01. marts 2017 af PeterAHansen (Slettet)

Det ser umiddelbart ud til at være en opgave i den højere ende, dsv. 10 eller 12, men om karakteren bør være den ene eller den anden, er jeg ikke i stand til at vurdere.

Et tip til en anden gang:
- Husk sidetal på dine henvisninger til bøger. At skriver forfatters navn og titel er ikke nok, for har du læst informationen på side 5 eller 120? Det er et krav, at dette skal være opfyldt.

Svar #5
02. marts 2017 af Mathias7878

Okay, det er noteret :)

- - -

 

 


Skriv et svar til: Hvad mener i, at jeg skulle have fået af karakter for min SRP?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.