Idræt

Karakter klage

05. marts 2017 af mariadaniel - Niveau: C-niveau
Hej alle
Jeg sidder tilbage meget utilfreds efter min karaktergivning. Problemet er at jeg har været på skolerejse med lovligt fravær og det har min lærer brugt som grundlag for at dumpe mig og tage mig fra 7 til 00, jeg missede tre idrætstimer, men med skolens tilladelse. Har min lærer lov til at gøre som hun har gjort, når mit fravær er lovligt og det er pga andre skolerelaterede aktiviteter jeg har været fraværende? Håber der sidder nogle kloge hovedet som kan svare mig, da jeg ellers vil klage

Brugbart svar (0)

Svar #1
18. marts 2017 af nevine (Slettet)

Det er godt nok taveligt at din lære har gjordt det! du skal jo self sige det il dine forældre så de kan snakke med skole inspektøren. Jeg kan ikke se hvorfor din idræts lære skulle gøre det, og hvorfor hun så skulle dumpe dig fordi du ikke har været der 3 gange! Men nogen gange må man tage de konsekvenser, istedet for at du rejser midt i skoletiden, så vent til der er ferie! men hvis det var med klassen og du så var den eneste der dumpede så skal du self tage det op!


Brugbart svar (0)

Svar #2
07. april 2017 af Rohd (Slettet)

Tror ærligt talt at din skole kan hjælpe dig mere end studieportalen.


Skriv et svar til: Karakter klage

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.