Dansk

Er formuleringen korrekt?

10. marts 2017 af anonym005 - Niveau: C-niveau

Jeg har skrevet en (kort)  indledning til min litterære artikel, men jeg er i tvivl om, om jeg har formulereret mig rigtigt.

Hvis nogen har tid til at kigge på den, må I meget gerne byde ind. 

Jeg sender den ind i jeres indbakke, fordi jeg ikke vil have at min lærer skal se den (da den ikke er blevet afleveret endnu)


Brugbart svar (0)

Svar #1
10. marts 2017 af MatHFlærer

Tror du at din lærer er herinde?


Svar #2
10. marts 2017 af anonym005

Ja, de har nogen programmer, som kan sammenligne de tekster vi har skrevet, med det der står på internettet. Jeg vil helst være på den sikre side. 


Svar #3
10. marts 2017 af anonym005

Kunne ikke lade være med at grine. Jeg har lige lagt mærke til dit brugernavn, det er lidt ironisk synes jeg. (ikke ondt ment) :-)


Brugbart svar (0)

Svar #4
10. marts 2017 af MatHFlærer

På den måde! 

Ja, det er også et fedt navn. Jeg var ikke særlig kreativ da jeg lavde min profil!:-) og jeg kan sagtens tåle når folk griner hehe. Så længe man griner med hinanden og ikke af hinanden :-)


Brugbart svar (0)

Svar #5
10. marts 2017 af MatHFlærer

Men på trods af det, så burde du altså ikke være så bekymret for at der sker noget. :-) 


Brugbart svar (0)

Svar #6
10. marts 2017 af Stygotius

Er det ikke  meningen at du skal aflevere noget som du selv har lavet???


Svar #7
10. marts 2017 af anonym005

#6 

Jo, jeg forventer heller ikke I retter i den, men blot smider en kommentar eller to, om jeg har formulerert mig korrekt. Det os helt fint, hvis ingen har lyst eller gider.


Skriv et svar til: Er formuleringen korrekt?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.