Bioteknologi

Hjælp til Gel Permeation (Haster)

14. marts 2017 af math341c (Slettet) - Niveau: A-niveau

Hej folkens mig og min gruppemand, er i gang med Bioteknologi eksamens projekt. Vores forsøg handler om at undersøge og adskille proteiner fra kød. Vi har valgt at gøre det fra kød. Vores problem er, at vi ikke kan finde en metode til hvordan man kan bruge gelpermeation til at undersøge proteininer i kød. Der er masser af fremgangsmåder og metoder på enegelsk der forklarer det gennerelt. Men vi kan ikke finde noget der specfik forklar hvordan man bruger gel permeation for fødevarer produkter (kød). 

Hvis en eller anden her har styr på det, eller har nogle instruktioner/fremgangsmåder for hvordan man gørd et må i meget gerne sende det, eller hvis i ved hvad vi skal gøre må i meget gerne hjælpe os.

Vi er i stå, det er det eneste vi mangler til at udføre forsøgne. Jeg ser frem til at nogen kan hjælpe. Og jeg har stor respekt til de hjælpere der hjælper her gratis!

Hilsen Mathias!


Brugbart svar (0)

Svar #1
15. marts 2017 af AngelOneOne

Hej math341c,

Prøv at tage et kig på denne: http://www.waters.com/waters/en_DK/GPC---Gel-Permeation-Chromatography-Beginner%27s-Guide/nav.htm?cid=10167568&locale=en_DK

Håber det er noget du kan bruge?

/Angel

- - -

/Angel


"The Universe is under no obligation to make sense to you" - Niel deGrasse Tyson
Look deep into nature, and then you will understand everything better” - Albert Einstein


Skriv et svar til: Hjælp til Gel Permeation (Haster)

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.