Studievalg og videregående studie

Kvote 2 ansøgning!

15. marts 2017 af chemie (Slettet)

Jeg har her i weekenden på falderebet (i mere end en forstand) besluttet mig for at søge ind på DTU på kvote 2. Jeg har nærmest færddigjort en bachelor fra KU (mangler 15 ects, men skulle meget gerne kun mangle 7,5 ects om en måneds tid) og kvalificerer mig til at læse en kandidat på DTU. Dog er jeg bange for at jeg ikke har gennemsnittet til at blive optaget på denne kandidat og vælger nu derfor også at søge ind på en bachelor som (jeg går ud fra) har retskrav på kandidaten. Hvis jeg alligevel skulle komme ind på kandidaten har jeg mulighed for at gå til sidste eksamen lige inden stuidestart og få mit bevis og hvis ikke, lader jeg self vær med at gå til eksamen, grundet UDDANNELSESLOFTET. 

Nu har jeg skrevet en motiveret ansøgning, som ikke er specielt lang, kun lidt over en side, men det ville simpelthen være så dejligt hvis der bare lige var et par andre øjne der lige havde lyst til at læse den i gennem og se om der skulle være nogle sproglige fejl og mangler? 


Skriv et svar til: Kvote 2 ansøgning!

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.