Dansk

Argumenterende oplæg af Mogens Jensens artikel "Danmark skal have et sangmanifest

22. marts 2017 af Silb (Slettet) - Niveau: A-niveau
Jeg var oppe til prøveeksamen i dansk i forrige uge og afventer stadig en bedømmelse på min opgave samt en karakter.

Opgaven lyder således:

Skriv en argumenterende artikel om holdninger til fællessang.
Som en central del af din artikel skal du gøre rede for synspunkter og argumentationsmåde i teksten fra center for vild analyse.
Diskutere synspunkterne, idet du inddrager Morgens Jensens artikel :"Danmark skal have et sangmanifest".

Efter selv at have kigget på opgaven et par gange må jeg konstatere at jeg personligt selv synes at opgaven er blevet for "tynd".
Men kunne der være nogen herinde som kunne tage et kig på den med et par "friske øjne"?
Nu var det som nævnt øverste oppe en prøveeksamen, så en vurdering af opgaven som en helhed ville hjælpe en del, så man ved man skal ændre på og gøre bedre når man skal op til eksamen.

Jeg har vedhæftet billeder af opgaven, fordi jeg ikke kunne uoloade den via min telefon.
Jeg beklager den dårlige grafik.

Vedhæftet fil: image.jpg

Svar #1
22. marts 2017 af Silb (Slettet)

Det lykkedes at uploade filen, dog som PDF-fil!

Vedhæftet fil:Silvana Dansk færdig.pdf

Skriv et svar til: Argumenterende oplæg af Mogens Jensens artikel "Danmark skal have et sangmanifest

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.