Matematik

Bag ud i MatA-pensum - hvad er jeres bud på, hvad jeg kan gøre?

25. marts 2017 af olimil (Slettet) - Niveau: A-niveau

Hej SP

Jeg står i den hæslige situation, at jeg er meget bag ud i pensummet i matematik på A-niveau. Det er det eneste fag, hvor jeg virkelig ikke er med. Siden 2.G har jeg haft lærere, jeg ikke kunne få kontakt til og hjælp af, hvilket har påvirket min karakter og interesse for faget. Jeg står nu til at lige kunne bestå faget her til sommer sammen med mine holdkammerater, som ligger i samme båd. Da mit snit betyder meget for mig, er jeg villig til at gøre alt for at undgå at have et fag, der trækker så meget ned, men også fordi matematik dybest set faktisk interesserer mig.

Problemet er at jeg har andre store skolerelaterede projekter at se til lige nu - så hvad er jeres bud på den bedste løsning for mig?

VH, Oliver


Brugbart svar (0)

Svar #1
25. marts 2017 af StoreNord

Her, hvor jeg bor kan man få lektie-hjælp i eller via det lokale Frivilligcenter. Jeg ved jo ikke, hvir du bor.

Der er vel også nogle i Studieportalen, der han hjælpe on-line, måske endda med webcam.

Man kan også kikke på     https://www.care.com    hvor det koster lidt penge.


Skriv et svar til: Bag ud i MatA-pensum - hvad er jeres bud på, hvad jeg kan gøre?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.