Generelt

Hjælp til spørgeskema og Cost benefit analyse

29. marts 2017 af Kris458f

Hej findes  der nogen her ide der vil hjælpe mig med min spørgeskema og  med at lave en cost benefit analyse over hva det vil koste at lave ne elevhåndbog ,og Hvilken fordele det evt. vil give for virksomheden ?


Brugbart svar (0)

Svar #1
29. marts 2017 af Holmigøj

Du kan opstille et spørgeskema med dine tænkte spørgsmål og evt. svar her

-> https://da.surveymonkey.com/

Du kan her læse omkring en cost-benefitanalyse, siden pointerer de vigtigste faktorer i analysen og uddyber sig selv

-> http://finansiering.nutdanske.com/hvad-er-en-cost-benefit-analyse.html


Svar #2
29. marts 2017 af Kris458f

som sagt tidligere kig under generelt der har jeg skrevet og lagt en link af min spørgeskema ud , det jeg hsr brug for til den er at formulere den  godtt og  en  der kan hjælpe med at uddybe  nogle svar eller komme med flere eksempler hvilkem kunne  være relevant at spørge.

i forhold til cost  benefit så mangler jeg hjælp til at få den lavet da jeg ikke selv kan finde ud af  det


Brugbart svar (0)

Svar #3
29. marts 2017 af Holmigøj

Smid lige et link med her spørgeskemaet, det kan jeg hjælpe med.

- Jeg har heller ikke selv prøvet at benytte Cost-benefit metoden før, så skal ikke gøre mig klog på metoden.


Svar #4
29. marts 2017 af Kris458f

https://da.surveymonkey.com/create/?sm=AtSAINFDD_2B9K6wMfdIPkdsgq7Qp8SyZuHPsRtIStQrQ_3D


Brugbart svar (0)

Svar #5
30. marts 2017 af Holmigøj

Jeg kan desværre ikke få adgang til linket, men kan du sende spørgsmålene her


Svar #6
30. marts 2017 af Kris458f

jo  kan du ikke gå ind ved at logge ind som mig på kris458f og kode Kristine1


Svar #7
30. marts 2017 af Kris458f

så kan du rette i den som du vil og tilføje evt nogle spørgsål du synes mangler eller ændre i det som du vil og spørgsmål 13 hvis du kan omformulere den på en anden bedre måde så svar felter ikke er så grimme så du en skat;)


Brugbart svar (0)

Svar #8
30. marts 2017 af Holmigøj

Så er det gjort. 
 - Jeg var selv lige i skole, men tog mig lige tid nu her, til at kigge på det.
Men du har de relevante spørgsmål med i dit spørgeskema, der hverken mangler eller skal forkortes ned på dette punkt. ;)

Angående "Spørgsmål 13", ved jeg ikke hvordan boksene ændres. Men jeg tænker at boksene automatisk hopper nedenunder el. lign. når du udgiver spørgeskemaet. ;/


Svar #9
30. marts 2017 af Kris458f

Er du sikker for ellers skal jeg sætte dem ind i google spørgeskema måske det bliver bedre

Brugbart svar (0)

Svar #10
31. marts 2017 af Holmigøj

Jeg er ikke sikker, nej. Men du må selv bestemme. Kan bare se at du egentlig har anvendt pro-funktioner derinde og derfor tænker at du har gjort det af en grund.

Og personligt ville jeg ikke dømme dig ud fra boksene vedr. spørgsmål 13. Nu når spørgsmålene er velformurleret samt svarene 


Svar #11
31. marts 2017 af Kris458f

Super er der en af jer der har forstand på at lave en cost benefit analyse ?

Skriv et svar til: Hjælp til spørgeskema og Cost benefit analyse

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.