Andre fag

Geo, Bio, F/K – Terminsprøve!

02. april 2017 af Ukendterjeg - Niveau: 9. klasse

Goddag sp'er

Jeg er desværre kommet på “glat is“, da min terminsprøve-uge er lige ved døren. Jeg vil derfor høre om der er nogle af jer, der kan hjælpe mig med gamle fsa/fp9 sæt eller hjemmesider til hver enkelt fag.

Engelsk: Listening-, reading comprehension, sprog og sprogbrug og en skriftlig fremstilling (gamle sæt, vil være perfekt eller hjemmesider med lignende)

Tysk: Lytteøvelse, læseforståelse, sprog og sprogbrug og skriftlig fremstilling (gamle sæt, vil være perfekt eller hjemmesider med lignende)


Matematik: Færdighedsregning og problemløsning (gamle sæt vil være perfekt eller hjemmesider med lignende)

Dansk: Retskrivningsprøve, læseprøve og skriftlig fremstilling (gamle sæt, vil være perfekt eller hjemmesider med lignende)

Geografi: Multiple choice test (gamle sæt, vil være perfekt eller hjemmesider med lignende)

Biologi: Multiple choice test (gamle sæt, vil være perfekt eller hjemmesider med lignende)

Fysik/kemi: Multiple choice test (gamle sæt, vil være perfekt eller hjemmesider med lignende)

Folkens, det her vil være en KÆMPE HJÆLP, hvis i kan opfylde mine givne ønsker, og jeg vil være uendeligt meget taknemmelig.
Har høje ambitioner i fremtiden, og vil gerne klare mig så godt som muligt, hvilket vil sige, at det kræver forberedelse, øvning og passionering/engagering.

Håber på hjælp, og god søndag :-)


Skriv et svar til: Geo, Bio, F/K – Terminsprøve!

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.