Privatlærer

Privatundervisning i epidemiologi og statistik

25. april 2017 af Lottespring (Slettet)
Jeg er studerende på den sundhedsfaglige kandidatuddannelse, og skal til mundtlig reeksamen midt i maj.
Jeg søger derfor en privatunderviser, til hjælp med analyse af forskellige forskningsartikler og afdækning af statistiske og epidemiologiske begreber.

Mange hilsner Lotte

Brugbart svar (0)

Svar #1
27. april 2017 af nikolaj4

jjo det kan jeg 135 pr time via skype

165 ellers fra 5 maj

[email protected]


Svar #2
28. april 2017 af Lottespring (Slettet)

Det lyder interessant.
Hvilken baggrund har du?
Jeg får udleveret eksamenscase ( et studie) den 10/5, som jeg rigtigt gerne vil have hjælp til at gennemanalysere, men også meget gerne have en bedre forståelse af confoundens og interaktion mm inden da.
Ville du kunne det?

Mange hilsner Lotte

Brugbart svar (0)

Svar #3
28. april 2017 af nikolaj4

baggrund: har undervist i abstakt matematik siden jeg var 15 aar  ogsaa sandsynlighedsregning via kortspil .Statistik siden jeg var 22. forgrunden er meget kompliceret statistik.

jeg kender disse opgaver  fra Emdrupborg og  Ö. Fagimagsgade .

send een sa forklarer jeg forskel paa conf og interaktion

[email protected] 2796 9911

positiv interaktion :  sort pebber og resveratrolen i rödvin   forstärker hinandens positive effekt              synergi)

negativ er  rödvin og medicin der hver for sig har  sammenlagt har god efekt  men samtidig bliver det negativt

confoundrer er den skjulte der pa virker "de andre". i samme retnig.. Naar folk  köber medicin er det reklamerne der  skjult püvirker,. . I dtte tilfölde kunne det ogsa vöre at det var folk indbyrdes der pavirkede hinanden (association). Derfor er confounding svörerre end interaktion


Skriv et svar til: Privatundervisning i epidemiologi og statistik

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.