Tysk

Oversættelse?

30. april 2017 af Matematik10 - Niveau: 7. klasse

Skuespillerne spiller godt, men jeg bliver ofte træt, når jeg ser fjernsyn. I går aftes kom min fætter fra København. Han er min tantes søn. Han arbejder i en forretning, som sælger slips og sokker. I sin fritid spiller han fodbold. Han er en god fodboldspiller.

Hej venner :)

Er der en venlig sjæl, som lige kan hjælpe mig med disse oversættelser :) Teksten skal oversættes til Tysk


Brugbart svar (0)

Svar #1
30. april 2017 af Therk

Prøv først selv. Derefter er der sikkert folk, der gerne vil hjælpe dig med rettelser og misforståelser.


Svar #2
30. april 2017 af Matematik10

Die Schauspieler spielen gut, aber ich bin oft müde, wenn ich fernsehen. Letzte Nacht war mein Cousin von Kopenhagen. Er ist der Sohn meiner Tante. Er arbeitet in einem Geschäft Krawatten und Socken zu verkaufen. In seiner Freizeit er Fußball. Er ist ein guter Fußballspiele. 

Er der en som evt kan lige tjekke den igennem for fejl, og ændre lidt i det, så det bliver tysk korrekt.


Brugbart svar (1)

Svar #3
30. april 2017 af Stygotius

Fede typer  =  fejl.

Du må selv finde ud af hvad der er galt.

Die Schauspieler spielen gut, aber ich bin oft müde, wenn ich fernsehen. Letzte Nacht war mein Cousin von Kopenhagen. Er ist der Sohn meiner Tante. Er arbeitet in einem Geschäft Krawatten und Socken zu verkaufen. In seiner Freizeit er Fußball. Er ist ein guter Fußballspiele


Svar #4
30. april 2017 af Matematik10

Hej Stygotius

Næste sommer rejser holdet til udlandet

Hvordan ville du sige det her på tysk?


Brugbart svar (0)

Svar #5
30. april 2017 af Stygotius

"Nächsten Sommer fährt die Klasse/Gruppe ins Ausland."


Skriv et svar til: Oversættelse?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.