Studievejledning

Terminsprøver

06. maj 2017 af anonym005

Hej allesammen

Jeg vidste ikke helt, hvor jeg skulle katogorisere denne tråd under, men nu har jeg altså bare valgt det.

Jeg går i 1.g og om 2 uger er der sidste skoledag. Hvad sker der egentlig i læseferien? Jeg ved at den første uge, skal jeg skrive min DHO, også skal jeg mindst op til én eksamen i billedkunst eller samfundsfag. Men er der nogen der ved om disse eksamener er lige efter læseferien er slut, eller går der ca. 2 uger? Også har jeg også set at vi skal lave en engelsk terminprøve, hvilket jeg slet ikke var klar over. Er der terminsprøver i flere fag, eller er det mon alle b fag? Jeg er så i tvivl


Brugbart svar (0)

Svar #1
06. maj 2017 af Smut1

Jeg ved ikke lige, hvordan det er på din skole, men i sin tid var jeg oppe i engelsk og matematik, som begge var b-niveaufag.  Jeg var ikke oppe i tysk, som jeg også havde på b-niveau. Du må nok bare spørge dig for, når kommer i skole på mandag.


Brugbart svar (0)

Svar #2
06. maj 2017 af fosfor

Da jeg gik på gym stod der på kalenderen øverst lectio skemaet noget i retning af "mundligt eksamensperiode starter" og -"slutter" ved de pågældene dage. Inden i trækker får du ikke andet af vide end at det er derimellem


Svar #3
06. maj 2017 af anonym005

#1 Ja, det er nok rigtigt.

#2 Ja, det har jeg lige lagt mærke til, tak!


Skriv et svar til: Terminsprøver

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.