Eksamensforberedelse

Hvad sker der hvis jeg ikke dukker op en min naturfagseksam?

31. maj 2017 af Cecilia156 (Slettet) - Niveau: 9. klasse

Jeg er rigtig langt bagud i alle naturfag og har meget svært ved at forstår fagene, så jeg har gjort mig mange overvejelser og har derfor valgt ikke at dukke op til eksamen. Jeg er dog meget i tvivl om hvad der vil ske hvis jeg ikke dukker op?


Brugbart svar (0)

Svar #1
31. maj 2017 af YourBoi (Slettet)

Hvad har du da trukket ?


Brugbart svar (0)

Svar #2
31. maj 2017 af Minta

Går ud fra du vel bare får -03?


Svar #3
31. maj 2017 af Cecilia156 (Slettet)

Til YourBoi

Jeg har trukket - Teknologiens betydning for menneskers sundhed og lavevilkår


Svar #4
31. maj 2017 af Cecilia156 (Slettet)

Til Minta

Jeg har læst lidt ind på det og nogle mener nelig også man bare får -03 og der kommer til at stå "ikke mødt op" eller noget ligende på ens afgangsbevis.


Brugbart svar (0)

Svar #5
31. maj 2017 af SuneChr

Uden at råde om noget som helst vil jeg tro, at det bedste er at møde til eksamen. Du giver et meget bedre indtryk ved at møde op, og du kan jo være heldig at blive spurgt om noget, du ved noget om. Man tror altid, man er som en tavle, der lige er blevet visket ren, og nerverne står på højkant, lige indtil man træder ind i lokalet og kan ikke andet. Censor og lærer er jo ikke ude på at slagte en, men vil prøve at hjælpe en på vej.


Svar #6
31. maj 2017 af Cecilia156 (Slettet)

Til SuneChr

Jeg overvejer stadig stærkt, men tvivler der bliver spurgt om noget jeg fantisk kan. Jeg er bare rigtig meget i tvivl da jeg skal i 10 næste år og overhovedet ikke skal bruge naturfag til noget såefter min mening er det kun spild af tid at tage eksamen.


Brugbart svar (0)

Svar #7
31. maj 2017 af JulieW99

Du afslutter ikke 9. klasse hvis ikke du møder op til din eksamen, og uden det kan du jo så ikke komme i 10. Mød for pokker op, og så tag det -3 du får hvis du intet kan (det tvivler jeg dog på, du kan nok noget). Karakteren er jo alligevel ligegyldig.

Mød op til dine eksamener, for pokker! Møder du ikke op på gymnasiet til en skal du tage året efter, og ellers står der --. Står der -- nogle steder på dit bevis, jamen så bliver du ikke student.

- - -

Vh Julie


Svar #8
31. maj 2017 af Cecilia156 (Slettet)

Nu er det jo heller ikke min plan at blive væk fra mine eksamener i gym osv, men nu hvor jeg skal i 10 og ikke skal bruge denne eksam til en skid, hverken er forberedt og ikke forstår faget så tvivler jeg det kommer til at skade det helt store.

Jeg er meget usikker i forvejen og vil langt fra ende med at stå og ligne en idiot. Jeg har alligevel aldrig fået en god karakter i fagende så jeg kan ikke se en pointe med at dukke op for at gøre mig selv helt til grin og få en lorte karakter.


Brugbart svar (0)

Svar #9
08. juni 2017 af Potterhead

Må jeg have lov at spørge, hvornår du skal op?


Svar #10
11. juni 2017 af Cecilia156 (Slettet)

Til potterhead

Jeg skulle have været oppe dagen efster altså d. 1 Juni


Skriv et svar til: Hvad sker der hvis jeg ikke dukker op en min naturfagseksam?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.