Privatlærer

HJÆLP

01. juni 2017 af 12345hey

Hej folkens :)

Næste år skal jeg i 3.g og har derfor inderligt brug for en privatlærer. Jeg ønsker at komme ind på en universitet, som kræver et virkeligt højt gennemsnit og har af denne grund brug for hjælp. Derfor skal jeg bruge en matematik-hjælper og en person der muligvis kunne rette min opgaver i Engelsk og Dansk.

Jeg ville være evig taknemmelig, hvis i muligvis kendte nogen.

Tak på forhånd


Brugbart svar (0)

Svar #1
01. juni 2017 af Justitia

Du har ikke en privatlærer, der retter dine opgaver til dine eksaminer. 


Brugbart svar (1)

Svar #2
01. juni 2017 af fosfor

#1 Husk årskaraktere også tæller


Brugbart svar (0)

Svar #3
01. juni 2017 af Justitia

Ja, det er sørgeligt.*årskarakterer*


Svar #4
03. juni 2017 af 12345hey

Jeg har brug for en matematik-lærer som kan lærer alt hvad jeg ikke forstår i skolen, så jeg kan klarer mig bedre til prøver og eksamnier. Som sagt tæller årskaraktere også en del :)


Brugbart svar (0)

Svar #5
03. juni 2017 af Qvark (Slettet)

Ansæt en mentor i matematik og de andre fag du ikke kan finde ud af! Ellers er restudy og frividen rigtig gode sider at få forklaret om fagene på.  Men har du overvejet at få undersøgt for ordblindhed og evt. gå gymnasiet om hvis det går så dårligt? Men ellers prøv med en mentor!:)


Svar #6
03. juni 2017 af 12345hey

Jeg har prøvet at ansætte en mentor før. Jeg fik slet ikke noget for pengene, da mentoren ikke kunne finde ud af at undervise (sagt lige ud) og fiamaet gad ikke skifte ham med en anden. Det var både spild af tid og penge. Man behøver desuden ikke at være utrolig dårlig for at søge hjælp! Jeg vil bare opnå de højeste karaktere muligt, da jeg gerne vil have en god uddannelse. Men det kræver også at jeg forstår det hele fra bunden, så jeg kan få de højeste karaktere. Derfor søger jeg hjælp :)


Brugbart svar (0)

Svar #7
15. juni 2017 af Isop

Hej, skriv en privatbesked, så kan jeg give nogle "tips", havde selv et gennemsnit på 7,8 i 2.G og endte med et på ca. 11 i 3.G 


Brugbart svar (0)

Svar #8
15. juni 2017 af Mathias7878

Kan måske godt være behjælpelig. Har afsluttet 3.g med 11 i gennemsnit i skriftlig matematik samt 12 i mundtlig! :)

- - -

 

 


Skriv et svar til: HJÆLP

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.