Debat

Skifte uddannelsested op til eksamen

06. juni 2017 af imbabeok (Slettet)

Jeg går i 1 HF, og skal til at afslutte nogle fag. Jeg har været oppe i skriftlig eksamen i matematik C, og mundtlig matematik C og vil gerne starte i på HF uni i Roskilde. 

Jeg skriver fordi, at jeg ikke selv mener, at jeg er på samme niveau som mine klassekammerater, eftersom jeg er gået fra E-F niveau i 10. klasse og halter med forståelsen i gymnasiet. Også i folkeskolen gik jeg 0. klasse om, og det skal lige siges at jeg kom til Danmark som 5 årig.

Tror derfor, at det ville være en hjælp for mig, at starte et nyt sted i samme årgang (1. HF) nu hvor jeg allerede har gennemgået fagene, og ville kunne komme til at være på samme niveau som den nye klasse?  


Brugbart svar (0)

Svar #1
06. juni 2017 af Smut1

Det lyder da som en fin ide at starte forfra, hvis du føler du har behov for det. Hvorfor skriver du "Skifte uddannelsessted op til eksamen", når du først begynder på 1. HF efter sommerferien, selvom du skriver dig op med det samme?

Hvad er dit spørgsmål?

            


Svar #2
06. juni 2017 af imbabeok (Slettet)

Mit spørgsmål er.

Jeg skal op til en NF eksamen i morgen, men ligger syg. Derfor kræver de en lægeerklæring, men er det nødvendigt at betale for det, hvis jeg alligevel vil skifte gymnasium og tage 1 HF om igen?

Brugbart svar (0)

Svar #3
07. juni 2017 af Smut1

Det ville jeg ikke tro, men ring og spørg dit kommende uddannelsessted for en sikkerhedsskyld.


Skriv et svar til: Skifte uddannelsested op til eksamen

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.