Privatlærer

TYSKUNDERVISNING TILBYDES

10. juni 2017 af Tyskundervisning (Slettet)
Jeg har læst tysk på universitetet og giver eksamenshjælp samt privatundervisning i tysk. Jeg har mange års undervisningserfaring.

Kontakt mig på 60 74 34 32 eller på mail: [email protected]

Brugbart svar (0)

Svar #1
25. juli 2017 af Sam2003 (Slettet)

Hej

Hvor befinder vi os i verden?


Svar #2
25. juli 2017 af Tyskundervisning (Slettet)

Hej Sam. Jeg bor i København.

Svar #3
25. juli 2017 af Tyskundervisning (Slettet)

Hej Sam.

Jeg har læst din mailkorrespondance med en person, som anbefaler lektiehjælp hos et firma, der ansætter unge personer. De skriver, at det er bedre at vælge lektiehjælpsfirmaet end en "tilfældig person". Jeg kan fortælle dig, at jeg har undervist i tysk i mere end 20 år, og at jeg har en uddannelse som translatør og tolk fra universitetet, og du vil ikke kunne finde en eneste ung studerende, som har mit niveau. Det er selvfølgelig dit valg, hvem du vil vælge, men de skriver bare sådanne ting til dig, fordi de vil manipulere dig til at tro, at en ung studerende er på samme niveau som en universitetsuddannet, og det er aldrig tilfældet!

Brugbart svar (0)

Svar #4
26. juli 2017 af Justitia

Du er da for dum at høre på. 


Brugbart svar (0)

Svar #5
26. juli 2017 af Justitia

Påstand: "og du vil ikke kunne finde en eneste ung studerende, som har mit niveau"

Påstand med en snert af selvopfunden faktum: "men de skriver bare sådanne ting til dig, fordi de vil manipulere dig til at tro, at en ung studerende er på samme niveau som en universitetsuddannet, og det er aldrig tilfældet!


Brugbart svar (0)

Svar #6
26. juli 2017 af Justitia

https://www.studieportalen.dk/forums/thread.aspx?id=1764920

Her udstiller Tyskundervisning igen sin idioti til offentlig skue.


Brugbart svar (0)

Svar #7
26. juli 2017 af Sam2003 (Slettet)

Tusind tak for jeres interesse og hjælp. :-)


Brugbart svar (0)

Svar #8
26. juli 2017 af Sam2003 (Slettet)

Jeg foretrækker personlig lektiehjælp (Odense) med undervisningserfaring. 


Skriv et svar til: TYSKUNDERVISNING TILBYDES

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.