Kemi

Spørgsmål vedrørende at dumpe

14. juni 2017 af daddyswag - Niveau: A-niveau

Hej. Jeg bliver student her om 5 dage. Jeg fik 10 i kemi A mundtlig årskarakter. 10 i kemi A skriftlig årskarakter. Men har lige fået den uheldige nyhed at jeg fik 00 i skriftlig kemi. Og jeg skal op i mundtlig kemi eksamen imorgen. Vil det så sige at jeg ikke kan bruge kemi til noget pga 00 eller ganger man dem sammen eller hvordan er det? HJÆLP. kan ikke finde ud af det


Svar #1
14. juni 2017 af daddyswag

I kemi A skriftlig har jeg 10/00

Og i Kemi A mundtlig har jeg indtil videre 10/x (finder ud af det imorgen)


Brugbart svar (1)

Svar #2
14. juni 2017 af Mathias7878

Du lægger dem samme og dividerer med 2, dvs. du får (10+0)/2 = 5 i skriftlig kemi som gennemsnit. 

- - -

 

 


Svar #3
14. juni 2017 af daddyswag

Ok jeg undrer mig bare over hvorfor der står Fx ved siden af under ECTS. Det betyder vel dumpet? Eller er der noget jeg har misforstået og det betyder vel stadig at jeg kan  komme ind og læse som kemi ingeniør selvom der var en meget uheldig smutter


Brugbart svar (1)

Svar #4
14. juni 2017 af Mathias7878

Hvis dit gennemsnit er over 2 i kemi, har du bestået faget.

- - -

 

 


Brugbart svar (0)

Svar #5
14. juni 2017 af FransiscoMertens

Hvorfor skulle det forhindre dig?

Dit årskarakter er 10

Din eksamen, (5 timer) fik du 00? 

Men dit årskarakter fortæller dit niveau, og ikke i eksamen. Eksamen er for at bevise, hvad du kan, men man kan lige så godt trække noget, der er mindre godt.

Ikke fokuser på din skr. karakter. Gør det godt i morgen, så er der ikke nogle der klager (:


Brugbart svar (0)

Svar #6
14. juni 2017 af FransiscoMertens

Du har trods alt bestået faget med fem i gnm.


Svar #7
14. juni 2017 af daddyswag

tak for svarene. Jeg var ligepludselig meget nervøs for at jeg havde fuldstændig spildt 2 år


Skriv et svar til: Spørgsmål vedrørende at dumpe

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.