Studievejledning

Matematik A mundtlig på onsdag

18. juni 2017 af gringos

Hej alle,

Jeg har matematik A på enkeltfag og skal til mundtlig på onsdag. Jeg var syg med stress til den skriftlige, som skal tages i februar. 

Jeg har ikke været meget til undervisning i det sidste halveår, hvor jeg havde faget, grundet sygdom. Jeg skal bruge matematiken, da den er adgangskrav, MEN der er både optag i september og februar på min uddannelse, dog er det ikke 100% valgfrit hvornår man starter. 
Jeg er ret sikker på, at hvis jeg tager den mundtlige på onsdag, så hedder den eneten -3 eller 00. Hvad skal jeg gøre? tage en sygekesamen i august? 

Hvis jeg først på optag i februar, så er det intet problem, eftersom jeg kan læse matematik A op i efteråret.


Brugbart svar (0)

Svar #1
13. juli 2017 af MatHFlærer

Kan se at ingen har svaret.. Men jeg vil stærkt anbefale dig, at få en mentor eller noget, fordi matematik A er svært, især hvis man ligger på -3 eller 00.. Nu er det snart august, så hvis du stadig ikke helt er med, så burde du tage eksamen i december/januar, og i den tid burde du få en mentor, imens du tager et mat B til A hold. Er der noget fra B og C du mangler, så er det dig og din mentor der må snakke om det. Hvis du har viljen, så kan du også godt. 


Skriv et svar til: Matematik A mundtlig på onsdag

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.