IT

Udregning i ACCESS Rapport

20. juni 2017 af kfiver - Niveau: C-niveau
Jeg søger hjælp til at finde ud af hvordan jeg kan få access til at give mig et resultat i en rapport.

Jeg har lavet en lagerdatabase, hvor jeg i en formular kan tilføje vare og mænget til lageret, og to andre formularer hvor jeg udlevere vare til to depoter, når jeg så fremkalder en lagerrapport vil jeg gerne kunne se den aktuelle lagerbeholdning, UDEN de udleveret vare til depoterne.

Er der nogen der har et forslag til hvordan jeg kan få det til at virke??


Skal lige sige, det er kun et par dage siden jeg er begyndt at arbejde med access, men er rimelig lærenem.

Brugbart svar (0)

Svar #1
21. juni 2017 af AngelOneOne

Hej,

Prøv at se om der er noget her du kan stykke sammen til det du skal bruge det til: https://support.office.com/en-us/article/Create-a-calculated-control-08e19416-0026-4d78-8bea-f6b8ff9570a7

/Angel

- - -

/Angel


"The Universe is under no obligation to make sense to you" - Niel deGrasse Tyson
Look deep into nature, and then you will understand everything better” - Albert Einstein


Skriv et svar til: Udregning i ACCESS Rapport

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.