Privatlærer

Hjælpelærer til SRP 2017 søges

04. juli 2017 af metteber (Slettet)

Hej

Jeg er en pige, som skal til at begynde i 3.g, og derfor skal jeg i dette år skrive min studieretningsopgave (SRP) i december. Jeg har en naturvidenskablig studieretning, (MAT A, Fys A og Kemi B), og søger dermed en hjælpelærer, som vil vejlede mig, og hjælpe mig igennem forløbet i december. Det kræves dog, at du har afsluttet din SRP med topkarakter, og at du bor i københavn området. 

Kontakt mig gerne, hvis du er interesseret :)


Brugbart svar (0)

Svar #1
04. juli 2017 af Jerslev

"Det kræves dog, at du har afsluttet din SRP med topkarakter"

Hvad med potentielle hjælpere, der ikke har skrevet en srp?
- - -

mvh

Jerslev


Svar #2
04. juli 2017 af metteber (Slettet)

#1
"Det kræves dog, at du har afsluttet din SRP med topkarakter"

Hvad med potentielle hjælpere, der ikke har skrevet en srp?

Umiddelbart vil jeg helst gerne have en hjælper, som selv har udarbejdet en srp og har fået topkarakter for den. Men du er velkommen til at skrive til mig.

Brugbart svar (0)

Svar #3
04. juli 2017 af Jerslev

#2: jeg er ikke fra Sverige. ;-)
- - -

mvh

Jerslev


Brugbart svar (0)

Svar #4
06. juli 2017 af MatHFlærer

Men hvis man ser på #3's profil, så kan man se, at han er kandidat i astronomi, og så vidt jeg ved så tror jeg han har godt styr på fagene matematik, fysik og kemi.. 

Jeg er ret så sikker på, at der er folk der kan hjælpe dig, på trods af, at de ikke har skrevet en SRP, men derimod måske en SSO, som undertegnet har lavet på HF... :-) Men ellers kan du altid spørge os på Studieportalen ved at oprette en tråd med dit evt. spørgsmål. ;-) 

Peace


Skriv et svar til: Hjælpelærer til SRP 2017 søges

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.