Dansk

Min klumme

12. juli 2017 af Muhmen (Slettet) - Niveau: 10. klasse

Hej

Er der nogle her inde, der kunne have lyst til at læse min klumme? Jeg har brug for feedback herunder, om det overhoved er skrevet i klumme genren (Jeg har self. tjekket og samlignet med andre), men vil gerne være sikker. Jeg vil også meget gerne have lidt feedback på tegnsætning (komma osv.) og formulering. Jeg har læst den igennem 3 gange for fejl og tegnsætning, men ville også have, at en anden gjorde.

Håber der nogle, der har lyst og tak på forhånd 


Brugbart svar (0)

Svar #1
13. juli 2017 af Stygotius

Man ser ingen klumme her.


Brugbart svar (0)

Svar #2
13. juli 2017 af B4 (Slettet)

Jeg kender ikke definitionen af en klumme og har kun lært gammeldags kommasætning, men jeg kan godt tjekke eventuelle stavefejl og formuleringer i din tekst.


Brugbart svar (0)

Svar #3
13. juli 2017 af Stygotius

Hvad med selv at sætte sig  ind i de nugældende regler for tegnsætning?


Svar #4
13. juli 2017 af Muhmen (Slettet)

#1

Man ser ingen klumme her.

Hvis du gerne vil og kan hjælpe mig med overstående, så kan du måske evt. give en mail, jeg kan sende dewn til.


Brugbart svar (0)

Svar #5
13. juli 2017 af Stygotius

Du kan da bare lægge det ind her.


Svar #6
13. juli 2017 af Muhmen (Slettet)

Stygotius; Jeg har nu vedhæftet filen. Du må lige skrive, hvis ikke du kan se den. Ved nemlig ikke om der er for stor?


Brugbart svar (0)

Svar #7
13. juli 2017 af Stygotius

Du må bestemme dig for om du vil bruge startkomma eller ikke  hvis jeg skal kommentere noget.


Svar #8
13. juli 2017 af Muhmen (Slettet)

#7

Du må bestemme dig for om du vil bruge startkomma eller ikke  hvis jeg skal kommentere noget.

Startkomma tænker jeg.


Brugbart svar (0)

Svar #9
13. juli 2017 af Stygotius

hmm, -ja, det er valgfrit


Brugbart svar (0)

Svar #10
13. juli 2017 af Stygotius

Hvis du giver mig din mailadresse, skal jeg sende dig mine kommentarer til din klumme.


Svar #11
13. juli 2017 af Muhmen (Slettet)

#10

Hvis du giver mig din mailadresse, skal jeg sende dig mine kommentarer til din klumme.

Hej igen, sorry det sene svar :) Er det okay, at jeg kan skrive mailadressen i en besked til dig her?


Svar #12
13. juli 2017 af Muhmen (Slettet)

Har du fået min besked Stygotius - og tak på "for hånd".. Jeg skal lige læse kommentarerne


Brugbart svar (0)

Svar #13
13. juli 2017 af Stygotius

ja, men jeg har ikke fået din mailadresse.


Brugbart svar (0)

Svar #14
13. juli 2017 af Stygotius

jo, nu har jeg den. Du får mit svar med det samme.


Svar #15
13. juli 2017 af Muhmen (Slettet)

#14

jo, nu har jeg den. Du får mit svar med det samme.

Tak, jeg venter spændt på at få den :)


Svar #16
14. juli 2017 af Muhmen (Slettet)

#15
#14

jo, nu har jeg den. Du får mit svar med det samme.

Tak, jeg venter spændt på at få den :)

Stygotius; Jeg havde lige et spørgsmål, først og fremmest plejer jeg at sige, hvis du ikke spørger, så bliver du ikke kloge, og at der findes ikke dumme spørgsmål, men kunne du være interesset i at tilse en anden klumme, som jeg har tænkt mig at skrive. Jeg vil nemlig gerne blive bedre til det :) 


Brugbart svar (0)

Svar #17
14. juli 2017 af Stygotius

Hmm, tjaa, det må vi jo se at finde ud af

Har du læst det første jeg sendte til dig??


Svar #18
14. juli 2017 af Muhmen (Slettet)

#17

Hmm, tjaa, det må vi jo se at finde ud af

Har du læst det første jeg sendte til dig??


Ja det har jeg. Jeg har min egen version af klummen, også har jeg en anden version med dine rettelser. Jeg har også brugt tid på, at se hvorfor fejlene er der og taget lære af det du har skrevet til en anden gang... Men hvis du er villig til, at se en til om nogle dage, skal jeg så sende den her eller på din mail?


Brugbart svar (0)

Svar #19
15. juli 2017 af Stygotius

send den bare til min mail.


Svar #20
15. juli 2017 af Muhmen (Slettet)

#19

send den bare til min mail.

Okay, det gør jeg.Der går nok nogle dage før jeg har skrevet den. Jeg skal også lige tænke, hvad jeg vil skrive om, som jeg vil dele. Nu ved du i hvert fald, at du modtager noget i de kommende dage. Jeg skal ikke kunne sige, hvornår det bliver, men tak for at du vil tilse en anden igen.


Forrige 1 2 Næste

Der er 26 svar til dette spørgsmål. Der vises 20 svar per side. Spørgsmålet kan besvares på den sidste side. Klik her for at gå til den sidste side.