Studievalg og videregående studie

kan man tage til Copenhagen Business School hvis man har fransk på c niveau

15. juli 2017 af khalid8524 (Slettet)

Jeg vil gerne i cbs når jeg er færdig med gymnasiet, men problemet er at, der i deres hjemmeside står nogle adgangskrav, som fransk a eller b skal man have hvis man vil ind(man kan også have andre sprog som Spansk a eller tysk a eller b, men i midt tilfælde er det fransk c). Så det jeg gerne vil vide er, om jeg kan komme ind alligevel hvis jeg har fransk c. 


Brugbart svar (0)

Svar #1
15. juli 2017 af Dulugtergrimt

Altså du skal læse de specifikke krav til de uddannelser du vil søge. Hvis de kræver et andet fremmedsprog end engelsk på mindst B, så er fransk C ikke godt nok. Kravene er ikke lavet for at blive bøjet.

Brugbart svar (0)

Svar #2
15. juli 2017 af Therk

Du kan læse fransk (og ethvert andet fag) op på et højere niveau efter du har afsluttet din gymnasielle uddannelse, så for at svare på dit spørgsmål: Ja, det kan godt lade sig gøre at komme ind, selvom du under gymnasieuddannelsen kun har fransk på C-niveau.


Brugbart svar (0)

Svar #3
15. juli 2017 af M@ds (Slettet)

#0

Jeg vil gerne i cbs når jeg er færdig med gymnasiet, men problemet er at, der i deres hjemmeside står nogle adgangskrav, som fransk a eller b skal man have hvis man vil ind(man kan også have andre sprog som Spansk a eller tysk a eller b, men i midt tilfælde er det fransk c). Så det jeg gerne vil vide er, om jeg kan komme ind alligevel hvis jeg har fransk c. 

Ikke på grundlag af dit fransk C. Men du kan opgradere det til fransk B på GSK, når du er færdig med din gymnasiale uddannelse.


Skriv et svar til: kan man tage til Copenhagen Business School hvis man har fransk på c niveau

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.