Privatlærer

SØGES: Undervisning i statistik

25. juli 2017 af Mohammedali123 (Slettet)

Hej alle

Jeg søger en dygtig statistiker som kan undervise mig i statistik. Jeg håber der findes en der kan/har lyst til at undervise i faget ELLER, at der er nogen der kender nogen. 

De bedste hilsner


Brugbart svar (0)

Svar #1
25. juli 2017 af Brusebad

Kan du være lidt mere konkret?

Hvilken slags statistik? F.eks. Frekventistisk, bayesiansk eller begge dele?

Teoretisk eller anvendt?

  - Hvis det er anvendt statistik, regner du så med, at der skal bruges/undervises i et bestemt program som f.eks. R, SAS eller SPSS?

  - Hvis det er anvendt statistisk hvilket felt vil du så anvende det indenfor? Økonomi? Fysik? Biologi? eller noget helt fjerde?

Hvor henne i landet?

Hvor mange timer om ugen?


Svar #2
26. juli 2017 af Mohammedali123 (Slettet)

Hvis jeg ikke blander mellem navnene, så tænker jeg på anvendt statistik, som jeg skal bruge indenfor det samfundsvidenskabelige felt. Derfor tænker jeg også på et program såsom SPSS eller helst STATA. Hvis dette ikke er muligt, kan ethvert andet program også være tilstrækkkeligt. Dog har jeg adgang til SPSS eller STATA. Endvidere vil jeg også gerne anvende Excel.
Jeg befinder mig i København. Hvad angår timer, så ved jeg ikke hvor mange timer om ugen, dog ved jeg, at jeg har brug for mange timer og at det helst ikke skal tage længere tid end nogle måneder.

Eksempelvis tænker jeg på:

t-, Z-, F-, chi²- tests

Variansanalyse, Korrelation,-Kovariansanalyse

Regressionsanalyse

Sandsynlighedsregning etc.





Brugbart svar (0)

Svar #3
26. juli 2017 af Therk

Jeg kan hjælpe dig fra d. 10. september. Hvis det har interesse, så skriv mig en privatbesked.


Svar #4
27. juli 2017 af Mohammedali123 (Slettet)

Jeg har skrevet en privatbesked til dig therk

Brugbart svar (0)

Svar #5
20. maj 2018 af AndersHøjer (Slettet)

Kan du stadig hjælpe Therk? Jeg vil gerne have hjælp til STATA.

Email: [email protected]


Brugbart svar (0)

Svar #6
30. april 2019 af Parvez

Hej Therk! ;D Jeg har brug for hjælp til faget kvantitativ metode i programmet SPSS. Håber det er noget du kan hjælpe med.

Skriv gerne til mig på mail så jeg kan uddybe: [email protected]

mvh

Parvez


Brugbart svar (0)

Svar #7
16. juni 2020 af Studerende321

AKUT - Hvis der er en som stadig har mulighed for at undervise i statistik tilbyder jeg god betaling for hjælpen - Det er i morgen og drejer sig om: Deskriptiv statistik, diskrete sandsynlighedsfordelinger, konfidensintervaller, hypoteser, sammenligning af to middeltal og varianser, ensidet variansanalyse (ANOVA) og Chi-test.

GOD BETALING TILBYDES


Skriv et svar til: SØGES: Undervisning i statistik

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.