Kemi

Chemsketch til organisk kemi

18. august 2017 af a123as - Niveau: A-niveau

Nogen, der kan hjælpe mig med skrive/tegne (se vedhæftet fil) følgende ind på Chemsketch, er nemlig ikke så god til at bruge programmet.

Hilsen

Jeres ven


Brugbart svar (0)

Svar #1
18. august 2017 af AngelOneOne

Hej,

Skal det være i ChemSketch - Jeg har et andet program til tegning af kemiske strukturer. Det kan eksportere til .PNG, hvis du bare skal bruge billeder af strukturerne?

/Angel

- - -

/Angel


"The Universe is under no obligation to make sense to you" - Niel deGrasse Tyson
Look deep into nature, and then you will understand everything better” - Albert Einstein


Svar #2
18. august 2017 af a123as

ja skal blot bruge billederne,så det kan du med god samvittighed gøre :D


Svar #3
18. august 2017 af a123as

Kan du eventuelt skrive, hvad det program, du anvender, hedder?


Brugbart svar (0)

Svar #4
18. august 2017 af AngelOneOne

Hej,

Jeg laver dem til dig til i morgen. Det er et betalingsprogram der hedder ChemDraw: http://www.cambridgesoft.com/Ensemble_for_Chemistry/ChemDraw/ChemDrawProfessional/Default.aspx og det er hundedyrt (omkring 1.000 $).

/Angel 

- - -

/Angel


"The Universe is under no obligation to make sense to you" - Niel deGrasse Tyson
Look deep into nature, and then you will understand everything better” - Albert Einstein


Brugbart svar (0)

Svar #5
19. august 2017 af AngelOneOne

Hej,

Hermed opgave A

- - -

/Angel


"The Universe is under no obligation to make sense to you" - Niel deGrasse Tyson
Look deep into nature, and then you will understand everything better” - Albert Einstein

Vedhæftet fil:Opg A.png

Brugbart svar (0)

Svar #6
19. august 2017 af AngelOneOne

Og opgave b

/Angel

- - -

/Angel


"The Universe is under no obligation to make sense to you" - Niel deGrasse Tyson
Look deep into nature, and then you will understand everything better” - Albert Einstein

Vedhæftet fil:Opg B.png

Svar #7
19. august 2017 af a123as

Tusind tak, ja det er dyrt


Svar #8
19. august 2017 af a123as

Angel, kan jeg få dig til at lave tegningerne om, således at stofferne, der bundet til c-atomerne står lidt skrå i forhold til c-atomerne, og dette skyldes nemlig dobbeltbindingen. Det er blot mere korrekt kemisk set.


Brugbart svar (0)

Svar #9
19. august 2017 af AngelOneOne

Værsgo'

- - -

/Angel


"The Universe is under no obligation to make sense to you" - Niel deGrasse Tyson
Look deep into nature, and then you will understand everything better” - Albert Einstein

Vedhæftet fil:Opg A.png

Brugbart svar (0)

Svar #10
19. august 2017 af AngelOneOne

/Angel

- - -

/Angel


"The Universe is under no obligation to make sense to you" - Niel deGrasse Tyson
Look deep into nature, and then you will understand everything better” - Albert Einstein

Vedhæftet fil:Opg B.png

Svar #11
19. august 2017 af a123as

takker mange gange


Skriv et svar til: Chemsketch til organisk kemi

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.