Generelt

Gymnasier - erfaringer

27. august 2017 af Gymelev2017 (Slettet)
Hej derude
Jeg overvejer at skifte gymnasie bl.a., pga. en manglende arbejdsmoral - at folk sidder på Facebook i timerne (så lærerne skal gentage sig selv mindst 10 gange), og at det virker "normalt" ikke at have lavet sine lektier. Folk laver bare så lidt så muligt. I den forbindelse, har jeg overvejet Nørre G, Christianshavns Gymnasium og Birkerød Gymnasium. Jeg er i tvivl om det bliver bedre, hvis jeg skifter, men disse gymnasier har også flere fagligetilbud, der fanger min interesse, udenfor skolentiden, hvor jeg måske kunne møde nogle, jeg føler mig mere på bølgelængde med. Hvad er jeres erfaringer med de gymnasier? Hvad er arbejdsmoralen? Hvordan er lærerne? Hvilke "typer" går der? Andet?
Ved ikke om det har relevans, men det er biotek, jeg er interesseret i som linje. Jeg er IKKE en festabe - har ikke noget i mod det, så længe, det ikke kun handler om fest og drenge.
Tak på forhånd

Brugbart svar (0)

Svar #1
27. august 2017 af fosfor

Inden for et enkelt gymnasium kan der være en verden til forskel de enkelte klasser imellem.


Brugbart svar (0)

Svar #2
27. august 2017 af Justitia

Velkommen til massegymnasiet.


Skriv et svar til: Gymnasier - erfaringer

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.