Tysk

Har en blog bio for i tysk har brugt translate da jeg ikke er så dygtig til tysk

29. august 2017 af inaktiv - Niveau: 8. klasse

Hej, jeg er ikke helt sikker på om det her er godt nok for en blog på tysk, men som i nok har læst har jeg brugt google translate fordi jeg ikke er specielt dygtig til tysk fordi jeg ikke skal bruge det til noget og nej det er ikke min undskyldning for at være knap så god til det.

Tysk Version:

 

Mein Name ist Daniel. Ich bin 14 Jahre alt und lebe in Borup. Ich gehe zur Schule von Nibe. Dieser Blog ist über mein Hobby, das einen Computer spielt. Ich habe seit 5 Jahren Computer gespielt. Täglich nach der Schule komme ich nach Hause und spiele mit meinen Freunden Computerspiele, wenn ich keine Hausaufgaben habe. Ich habe in der Zeit, in der ich gespielt habe, etwa 40 verschiedene Spiele gespielt. Die, die ich am besten mag, sind Counter Strike Global Offensive, League of Legends, PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDS, The Division und Overwatch. Ich spiele normalerweise Counter Strike oder League of Legends. Ich habe auch gerade einen neuen Computer bekommen, der noch mehr Spiele verarbeiten kann als mein Laptop, ich war schon lange müde. Ich war nicht so gut darin, meine Hausaufgaben in der Vergangenheit zu machen, weil ich lieber einen Computer spielen würde, so manchmal, als ich meine Hausaufgaben nicht gemacht hatte, verfluchte sie es mit dem Computer, den ich für ungerecht hielt

Dansk Version:

Mit navn er Daniel. Jeg er 14 år og bor i Borup. Jeg går i Nibe Skole. Den her blog handler om min hobby som er at spille komputer. Jeg har spillet komputer i 5 år. Stortset hverdag efter skole kommer jeg hjem og spiller komputer spil med mine venner medmindre jeg har lektier for. Jeg har sådan cirka spillet omkring 40 forskellige spil i den tid jeg har spillet. Dem som jeg bedst kan lide er Counter Strike Global Offensive, League of Legends, PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDS, The Division og Overwatch. Jeg plejer for det meste at spille Counter Strike eller League of Legends. Jeg har også næsten lige fået en ny komputer som kan klare nogle flere spil end min bærbar, det havde jeg været træt af i lang tid. Jeg har ikke været så god til at lave min lektier før i tiden fordi jeg hellere ville spille komputer, så nogle gange når jeg ikke havde lavet mine lektier forbandte hun det med komputeren som jeg synes var unfair

Det som jeg havde skrevet efter:

?Mein Name ist Lukas Hofer Ich bin 15 und lebe in Bregenz am Bodensee. Ich besuche die Mittelschule Bregenz stadt. Hier in meinem Blog erzahle ich von meinem grossen Interesse dem Segeln. Seit funf Jahren bin ich Mitglied beim Bregenzer Segelclub. Fast jeden Tag nach der Schule fahre ich in den Club und bin so oft wie moglich auf dem Wasser, jedenfalls wenn guter Wind ist. Ich segle nennen. Eigentlich bin ich jetzt zu schwer dafur obwohl ich noch ein ziemlich dunner Hering bin. Bald werde ich deshalb auch eine Yngling segeln Jeden Samstag haben wir Training und an den Wochenenden gibt es oft Regatta in Kreuzlingen teilgenommen. Das lief leider nich so gut. Der wind war viel zu leicht und ich habe nur den 10. platz erreicht. Fast alle meine Freunde segeln. Wir treffen uns im Club. Und wenn wir nicht segeln, haben wir Reparaturen oder andere uns bloss oder wir gehen schwimmen. Das Wasser im Bodensee ist super sauber und man kann fast uberall baden Jetzt weht der wind und ich muss in den Hafen.


Brugbart svar (0)

Svar #1
29. august 2017 af Mathias7878

#0

Du får virkelig ingenting ud af at bruge google translate. En oversætte-maskine, eller hvad man skal kalde 'Google Translate', er ikke i stand til at skrive grammatisk korrekte sætninger med de korrekte vendinger osv., men den kan godt bruges til at oversætte diverse ord. 

- - -

 

 


Brugbart svar (0)

Svar #2
29. august 2017 af OliverHviid

"...men som i nok har læst har jeg brugt google translate fordi jeg ikke er specielt dygtig til tysk fordi jeg ikke skal bruge det til noget..."

Sikke en positiv og moden attitude du har til faget.


Svar #3
29. august 2017 af inaktiv

#2

"...men som i nok har læst har jeg brugt google translate fordi jeg ikke er specielt dygtig til tysk fordi jeg ikke skal bruge det til noget..."

Sikke en positiv og moden attitude du har til faget.

Tak :)


Brugbart svar (0)

Svar #4
29. august 2017 af Stygotius

Mit navn er Daniel. Jeg er 14 år og bor i Borup. Jeg går i Nibe Skole. Den her blog handler om min hobby som er at spille komputer. Jeg har spillet komputer i 5 år. (Stortset) Stort set  (hverdag) hver dag efter skole kommer jeg hjem og spiller (komputer spil) computerspil med mine venner medmindre jeg har lektier for. Jeg har sådan cirka spillet omkring 40 forskellige spil i den tid jeg har spillet. De(m) som jeg bedst kan lide er Counter Strike Global Offensive, League of Legends, PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDS, The Division og Overwatch. Jeg plejer for det meste at spille Counter Strike eller League of Legends. Jeg har også næsten lige fået en ny komputer som kan klare nogle flere spil end min bærbare(, d). Det havde jeg været træt af i lang tid. Jeg har ikke været så god til at lave min lektier før i tiden fordi jeg hellere ville spille komputer, så nogle gange når jeg ikke havde lavet mine lektier (forbandte)  forbandede hun det med komputeren, (som) hvilket jeg syntes var unfair
 

Mein Name ist Daniel. Ich bin 14 Jahre alt und (lebe) wohne in Borup. Ich gehe zur Schule (von) in Nibe. Dieser Blog ist über mein Hobby, (das einen Computer spielt) nämlich das Computerspielen.. Ich (habe seit 5 Jahren Computer gespielt) spiele Computer seit fünf Jahren. Täglich nach der Schule komme ich nach Hause und spiele mit meinen Freunden Computerspiele, wenn ich keine Hausaufgaben habe. Ich habe in der Zeit, in der ich gespielt habe, etwa 40 verschiedene Spiele gespielt. Diejenige, die ich am (besten) meisten mag, sind Counter Strike Global Offensive, League of Legends, PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDS, The Division und Overwatch. Ich spiele (normalerweise) meistens Counter Strike oder League of Legends. Ich habe (auch) gerade einen neuen Computer bekommen, der (noch) mehr Spiele (verarbeiten kann) als mein Laptop verbeiten kann, ich war schon lange müde. Ich war früher nicht so (gut darin,) fleißig   mit meinen Hausaufgaben (in der Vergangenheit zu machen), weil ich lieber (einen)  auf einem  Computer spielen (würde) wollte/möchte, (so) und manchmal, (als) wenn ich meine Hausaufgaben nicht gemacht hatte, verfluchte sie (es mit dem)  diesen Computer, (den) was ich für ungerecht hielt


Skriv et svar til: Har en blog bio for i tysk har brugt translate da jeg ikke er så dygtig til tysk

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.