Geografi

Håber der er nogle der lige vil tage et hurtigt kig på det jeg har skrevet og rette til og hjælpe

22. september 2017 af HFNU (Slettet) - Niveau: C-niveau

Jeg skal gøre rede for princippet bag længde og breddegrader på landkort. 

?Jeg har selvfølgelig læst om kort og infrastruktur, men jeg er stadi lidt i tvivl om jeg overhovedet forstår begreberne og gøre rede for dem. Jeg har vedhæftet en fil som jeg håber på nogle vil hjælpe mig lidt med, ved at enten at sige til hvis der er korrekt forstået eller rette lidt til.

?Jeg forventer selvfølgelig ikke noget, men det vil hjælpe mig utrolig meget, og 1000 tak


Brugbart svar (0)

Svar #1
26. september 2017 af AngelOneOne

Hej,

I det store hele, ser det fint ud. Husk dog at det staves lokation hvis du ønsker at bruge dette ord, men mere korrekt ville være ordet placering.

Du kan læse her og få lidt inspiration til at finpudse dine definitioner :o)

http://www.kajakzonen.dk/godt-i-gang/breddegrader-og-laengdegrader.php

/Angel

- - -

/Angel


"The Universe is under no obligation to make sense to you" - Niel deGrasse Tyson
Look deep into nature, and then you will understand everything better” - Albert Einstein


Svar #2
28. september 2017 af HFNU (Slettet)

Mange tak for din rettelse, og linket. Jeg synes jeg har en smule "mere" styr på det nu. 


Skriv et svar til: Håber der er nogle der lige vil tage et hurtigt kig på det jeg har skrevet og rette til og hjælpe

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.