Dansk

Indledning til Kronik

22. september 2017 af 1999hjælp (Slettet) - Niveau: A-niveau

Hej SP.

I min dansk aflevering skal jeg lave en kronik. Jeg har lavet redegørelse, karakteristik og diskussion, men jeg mangler dog indledningen, da jeg ikke helt ved hvad jeg skal skrive der. Kan i hjælpe? Artiklen som kronikken skal tage udgangspunkt i, er vedhæftet :)

Tak på forhånd. 


Brugbart svar (0)

Svar #1
22. september 2017 af Stygotius

Bortset fra at jeg aldrig vil røre med en ildtang ved Dansk Folkeparti, er dette en vældg fin kronik, og jeg er enig i alt hvad der står i den. Den er desuden skrevet i et godt, flydende, ganske korrekt og velformuleret og varieret sprog, hvilket er en lise for en læser. Indledningen er måske nok en smule kort, men du skal bare udbygge den. Så kan du godt være stolt af den kronik. Du mestrer virkelig sproget.

Dette indlæg bliver nok slettet at en såkaldt "moderator", -en af disse raske ungersvende på Studieportalen der uden videre fjerner meninger han ikke er enig i. Det er nok  ikke ligefrem den frie meningsytring                og -udveksling man prøver at opdrage og vænne folk til i gymnasiet.


Brugbart svar (0)

Svar #2
22. september 2017 af Stygotius

Man skulle måske hellere slette nogle af de vilde ting man siger i visse af videoerne  (f.eks. i den om  komma foran som/der og i videoen om ligge/lægge).


Skriv et svar til: Indledning til Kronik

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.