Dansk

Fortolkning af Rav

04. marts 2023 af Ukendtpige - Niveau: A-niveau

Hej, er der nogle der kan hjælpe mig med symbolikken i den historie der er vedhæftet? den er cirka kun 3 sider lang og nem at læse. Jeg har to bud på hvad rav kan symboliserer i historien. 

1. Det usagte (det gemte) i deres forhold, dvs. alle konflikter osv

2. Manden i forholdet, fordi han samler på rav

Men jeg ved bare ikke hvad der mest giver mening i forhold til at kvinden til sidst brænder mandens ravsamling, og jeg ved ikke om hun gør det for at komme af med manden, eller om hun gør det for at starte på en ny og udviske alle konflikter mellem dem?

Det haster lidt da jeg skal aflevere opgaven snart.


Brugbart svar (0)

Svar #1
05. marts 2023 af Stygotius

Den forfatter har da et elendigt sprog og navnlig en elendig tegnsætning. (-som også du selv.)

Ravet er vel et billede på noget som betyder meget for ham, og som hun ikke værdsætter. (Smlgn. at hun smider den is på jorden som han lige har givet hende)


Svar #2
05. marts 2023 af Ukendtpige

Hvorfor skal du kommentere på mit sprlg?

Svar #3
05. marts 2023 af Ukendtpige

Sprog

Svar #4
05. marts 2023 af Ukendtpige

Hvor er du bare uforskammet, at du står og kritiserer mit sprog på den måde. Det er ikke din opgave at kommentere på mit sprog. Jeg kan forsikre dig om at jeg vil klage til studieportalen. Du burde lære om hvordan man opfører sig overfor andre mennesker.


Brugbart svar (0)

Svar #5
06. marts 2023 af Moderatoren

#1

Lad nu være!


Brugbart svar (0)

Svar #6
07. marts 2023 af Stygotius

Slettet

Brugbart svar (0)

Svar #7
07. marts 2023 af Moderatoren

Og jeg gider ikke se et svar fra dig, om jeg er en forkælet teenager, eller hvad du nu kalder mig.


Brugbart svar (0)

Svar #8
11. marts 2023 af Emma593 (Slettet)

Slettet

Skriv et svar til: Fortolkning af Rav

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.