Dansk

karen blixen

04. oktober 2023 af hej1460 - Niveau: 9. klasse

hejsa jeg ville bare lige spørge om der er nogen der har lavet en stil eller rapport omkring karen bilxen. hvis du har så skriv til mig og send den via email. TAK.


Brugbart svar (0)

Svar #1
04. oktober 2023 af Stygotius

En rapport om Karen Bllixen?  Tja, det er der sikkert men du kan ikke bare skrive andres stile og rapporter af.. Du snyder både dig selv og din lærer.


Svar #2
06. oktober 2023 af hej1460

Det kan godt være men jeg har for mange lektier på det seneste og jeg har også et liv i min fritid og jeg kan ikke engang nyde livet fordi alle disse lektier så Jov jeg har sgu brug for at snyde

Brugbart svar (0)

Svar #3
06. oktober 2023 af Stygotius

Du lærer i n t e t af at aflevere andres opgaver, og der er intet flovt i at lave fejl. Dem bliver man kun klogere af

Svar #4
07. oktober 2023 af hej1460

Men jeg har ikke tid til at min mor skal skælde mig ud og i øvrigt for jeg en ny telefon kun hvis jeg for over 06.00 i gennemsnit og normalt sidder jeg på 05 så jeg skal virkelig komme op i karaktere og vil gerne have 12 i karaktere men tak fordi du advare mig

Brugbart svar (0)

Svar #5
07. oktober 2023 af Stygotius

Chancen for at du får 12, er nok mikroskopisk og helt urealistisk.

Svar #6
07. oktober 2023 af hej1460

Ikke hvis jeg snyder ??

Brugbart svar (0)

Svar #7
07. oktober 2023 af Stygotius

Har du overhovedet intet ønske om selv at blive god til noget? ??Hvorfor i alverden går du i gymnasiet? Er du sikker på at du hører hjemme dér?

Brugbart svar (0)

Svar #8
08. oktober 2023 af Stygotius

Hvorfor skal du have en ny telefon? Er den du har, gået i stykker??


Svar #9
10. oktober 2023 af hej1460

Jeg går ikke på gym jeg går altså kun i 8. Klasse

Brugbart svar (0)

Svar #10
11. oktober 2023 af Stygotius

Nåh, det forklarer en hel del


Brugbart svar (0)

Svar #11
12. oktober 2023 af SuneChr

At benytte en andens værk og aflevere det, i eget navn, til bedømmelse, kan, hvis læreren kender
eleven særdeles godt, afstedkomme et forklaringsproblem. Sjældent udtrykker to mennesker sig
fuldstændig ens, i tale, i skrift og i non-verbal attitude.
# 0
Læs hellere biografier om forfatteren men brug dit eget sprog og brug aldrig ord eller vendinger,
du ikke forstår. Så vil du kunne aflevere et  p e r s o n l i g t  produkt.


Skriv et svar til: karen blixen

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.