heej
er der nogen der ved hvilke ting man kan komme op i, i fysik-kemi, altså om det er syrer og baser og hvad mere
hilsen
jeg mener hvad man kan komme op i i folkeskolen eksamen i fysik-kemi
er der nogen der ved det så må du endelig skrive til mig.,
Joo, jeg har eksamen eksamen her på tirsdag, og vi har ialt 20 forskellige emner:
Syre, Baser, Salte, Sæbe, Mad, Elektrolyse, Alkohol, Metaller, Magnetisme, Elektromagnetisme, Transformation, Energi, Radioaktivitet, El, Induktion, Spændingsrække, Hus og Hjem, Kredsløb, Milljø og Opfindelser.
Men det er jo ikke sikkert, at det er alle skoler der har det sådan.
vi har feks. kun 2 emner vi kan komme op i strøm og ..syre og base. og der er altsår 9klasse eksam.. SÅ DER ER FORSKELLIGT HVAD MAN KAN KOMME OP I !!!!!!!!!..
OKAY!!!!!!!
Ro på. Skyd da lige lidt saltvand ind i armen.
Vores skole kan komme op i de emner vi har gennemgået. Dvs. stortset alle emner i Fysik/kemi-bogen. Det passer ikke, at i kun kan komme op i 2 ting. Der er forskellige underemner.
jeg skal op på mandag og er ved at lave disposition til de forskellige emner men syntes det er lidt svært. er der nogen der gider at hjælpe med at lave en disposition til syrer /baser og neutralisering ??
selvfølgelig er der stor chance for at komme op i syrer og baser. syrer og baser er et meget normalt emne at trække. så vær forberedt.