Studér i udlandet

Sprogrejse med EF

20. marts 2013 af HellenBellen (Slettet)

Jeg vil gerne på sprogrejse med EF den her sommer til Eggland. Jeg ville gerne vide om nogle af jer havde erfaringer med EF? Er der andre organisationer i kan anbefale?


Brugbart svar (1)

Svar #1
20. marts 2013 af cathlyk (Slettet)

Kender 2 veninder der rejser med EF i år, og det er vist meget glade for. Kender ikke rigtig andre rejseorganisationer. 


Brugbart svar (1)

Svar #2
21. marts 2013 af AnastasiaFredskov (Slettet)

Hej!
Super god ide! Har selv været afsted 3 gange alle med EF! Det har virkelig været fedt. Du kan skrive til mig på fb Anastasia Fredskov Christensen eller på min mail [email protected] hvis du har spørgsmål eller andet :)

Brugbart svar (3)

Svar #3
21. marts 2013 af Babe4000 (Slettet)

Hej :-)

 

Jeg har selv været med EF i England i sommerferien.

Jeg var i Torquay, hvilket var super godt - det vat varmt, men ikke alt for varmt. Der var også en strand, park og en super, god shoppingmuligheder!

Jeg er selv meget genert, men denne oplevelse gjorde virkeligt noget godt for mig rent socialt - personligt, men mit engelske er også blevet meget bedre.

Du får også rigtig gode venner, og alle er åbne og imødekommende - de danske såvel som de andre elever fra andre lande. 

Jeg synes helt sikkert, at du skal gøre det :-)


Svar #4
21. marts 2013 af HellenBellen (Slettet)

Jeg er selv meget udadvendt, så jeg tror også at det bliver en oplevelse! Jeg vil gerne til brighton, hvilket lyder meget hyggeligt:) hvilket kursus(international, international PLUS osv) var du på?:-)

Brugbart svar (2)

Svar #5
21. marts 2013 af EmilieKrogsgaardLarsen (Slettet)

Hej!
Jeg var 3 uger i Oxford med EF i sommers, og skal til Cambridge med dem nu til sommer! :-) det var en hel fantastisk oplevelse både socialt og fagligt!!:-)
Hvis du har nogle spørgsmål om det at rejse med EF er du meget velkommen til at skrive en email til mig på [email protected] :)

Brugbart svar (2)

Svar #6
21. marts 2013 af AnastasiaFredskov (Slettet)

Jeg var i brighton i sommers og det er en fantastik by. Virkelig hyggelig! :)

Brugbart svar (2)

Svar #7
21. marts 2013 af lbern (Slettet)

Hej! 

Jeg var to uger i London på sprogrejse sidste sommer og rejste selvføgelig med EF. Det var en af de fedeste oplevelser jeg længe har haft! Man blev hurtigt rystet godt sammen med de danskere man rejste med, men samtidig også med andre fra resten af verden. Den dag i dag har jeg stadig kontakt til en stor del af dem, og vi mødes jævnligt. 

De to uger gav mig ikke blot noget fagligt, men som sagt også rigtig meget socialt! Der var ikke mange tidspunkter hvor man sad stille i løbet af de to uger. Der var hele tiden noget man skulle lave - hvilket man nogle gange havde en negativ indstilling til, men det vidste sig jo alligevel at være rigtig fedt! 

London byder på en hel masse fede oplevelse, og jeg kan helt sikkert anbefale, at rejse med EF! :-) 


Brugbart svar (2)

Svar #8
21. marts 2013 af Bjørnum (Slettet)

Hej :-) Jeg hedder Astrid og jeg er ambassadør for EF. Sidste sommerferie var jeg i Brighton i 3 uger. Jeg valgte at tage til England, da mit engelsk ikke var optimalt, jeg kunne ikke kommunikere ordentligt. Min engelsk lærer havde sagt, at mit sprogforbrug ikke var godt i forhold til, at jeg har engelsk på A-niveau i gymnasiet.                         Jeg havde tilmeldt mig et intensivt kursus - dvs. jeg var i skole 36 timer om ugen. Jeg var den eneste dansker på mit hold, så det var en fordel, da jeg ikke havde nogen form for at kommuikerer på dansk. Jeg gik i klasse med folk fra hele verdenen, så det var sjovt og spændende at høre om deres lands kultur.   Men det  var ikke kun engelsk jeg blev undervist i. - Jeg blev også undervisning i kommunikation, iLap og engelsk grammatik. Hver tirsdag blev vi testet i, hom vores sprogforbrug havde ændret sig siden den foregående uge.  Det kan godt være det lyder som mange timer i skole, men jeg kan garantere dig for at det rykker!! De 3 uger har gjort mig mere selvsikker og bedre til engelsk + at jeg har fået en britisk accent. Mit ophold endte med en "eksamen", som alle skal tage.  Jeg boede på et resident med en pige fra Norge. Jeg dannede en gruppe bestående af min roommate fra Norge, en fra Tyrkiet, Rusland, Frankrig og en pige fra Danmark. (Vi snakkede engelsk, så vi ikke kom tilbage i en dansk rytme.) Vi havde det rigtig sjovt sammen, vi tog til London, på Pubs, Brighton Pie og til fester sammen. I denne sommer skal jeg muligvis mødes med dem igen :-) Hvis du ønsker at vide mere må du gerne kontakte mig på [email protected]. Eller på Facebook Astrid Bjørnum :-)


Brugbart svar (3)

Svar #9
22. marts 2013 af MikeKH (Slettet)

Hey!

Jeg var i Brighton med STS Sprogrejser sidste sommer og jeg havde simpelthen den bedste sommer nogensinde! Jeg var på et internationalt kursus sammen med elever fra andre lande og det gjorde det mere naturligt, når vi skulle snakke engelsk. Nu går jeg i gymnasiet og har engelsk på A-niveau og det har gjort mig langt mere sikker, når jeg skal tale engelsk! Herudover har jeg også fået en masse nye venner både fra Danmark, men også Frankrig, Sverige og Norge. Det var simpelthen sådan en fed oplevelse og jeg kan kun anbefale den til andre! Jeg kender ikke så meget til EF, men jeg havde i hvert fald en super tur med STS :-)

Mvh.

Mikkel.


Brugbart svar (1)

Svar #10
27. marts 2013 af hejmuzze (Slettet)

Jeg kan helt klart anbefale at rejse med EF!

Jeg var 2 uger i London i sommerferien 2012, jeg tog afsted for at forbedre mine engelske færdigheder og jeg kan kun sige at det var en oplevelse for livet. Ikke nok med jeg har forbedret mit engelsk med 2 karakterer, har jeg også fået en masse oplevelser jeg aldrig vil glemme og venner rundt omkring i hele verden jeg stadig har kontakt til. 

EF havde rigtig godt styr på det hele, undervisningen var interessant og lærerig, aktivitetslederne på skolen havde hele tiden fede aktiviteter planlagt - der var alt fra musical ture, udflugter til oxford, salsa undervisning til fede fester - både for unge over og under 18.

Med EF er der styr på tingene, de er hjælpsomme og du vil helt sikkert ikke fortryde at rejse med dem!
Hvis du vil vide mere kan jeg kontaktes på følgende email; [email protected]

 

Mvh. Isabella :-)

 


Svar #11
27. marts 2013 af HellenBellen (Slettet)

Boede du på campus eller hos en værtsfamilie?:-)

Brugbart svar (3)

Svar #12
02. april 2013 af glofaxe (Slettet)

Jeg giver hermed min bedste anbefalning til EF!

Jeg har været en lille mdr. i Oxford fra d. 25 feb-22 mar, her i 2013. Lige nu sidder jeg i Wales, hos nogle af min families venner, men Oxford var simpelhent så fantastisk, at jeg tager tilbage på søndag - jeg savnede det for meget. Så jeg sidder her og tripper, glæder mig så meget til at komme tilbage til eventyret igen!

Min tid i Oxford, har uden tvivl været den bedste tid i mit liv. Jeg har lært så mange fantastiske mennesker at kende, alle og én fantastiske på hver deres måde. Mødt de mest imødekommende lærer og haft de mest fantastiske aftner med mine nye venner - enten i loungen, i Oxford eller på vores yndlings pub "The white horse" (kun 5 minutters gang fra skolen). 

Jeg boede i Campus, hvilket var fantastisk. Der var masser af forskelligt mad man kunne vælge i mellem til måltiderne (og det smagte ;-)), samt mulighed for at være sammen med dine venner om aftenen i loungen, eller på den nærmeste pub. Jeg syntes personligt det var det fedeste at bo i Campus, der er altid en god stemning, og altid nye søde mennesker at snakke med. På den anden side kunne man også få ro og alenetid på dit værelse, hvis man har brug for det. 

Jeg har intet dårligt at sige om Oxford. Det har været så lærerigt at være på skolen. Utrolig god og spændende undervisning. Da jeg først kom til Oxford var jeg meget genert i forhold til mit engelsk.Jeg var flov over at kommulikere med andre på engelsk, alene af den grund at jeg aldrig har lært engelsk ordenligt, og derfor ikke har følt mig tryg ved at snakke det. Efter mit første kursus i Oxford, var jeg som forvandlet. Jeg snakker nu rigtig godt engelsk, og tør snakke med alle. Lærerne var fantastiske, og ikke mindst hjælpsomme, hvilket gjorde det sjovt at lære sproget. 

Jeg er kun 16 år gammel, og det skal siges at jeg ikke ville/vil hjem fra Oxford igen, det er så unikt - noget helt helt specielt, som du vil have med dig resten af dit liv. Og det er bestmet ikke sidste gang jeg har rejst med EF. 

Jeg kunne skrive og skrive om min oplevelse i England/Oxford...Men her fik du et lille udkast af min oplevelse. EF har min varmeste anbefalning, og du vil bestemt ikke fortryde at rejse med dem. Hvis du har yderligere spørgsmål, er du mere end velkommen til at kontakte mig ([email protected])

Mange hilsner fra Victoria Randrup 

 


Brugbart svar (1)

Svar #13
13. oktober 2013 af Rikke0 (Slettet)

Jeg rejste selv med EF i sommeren 2013 til Barcelona, og de havde virkelig styr på tingene! Der var virkelig ingen problemer, og efter et par dage på skolen kom man ind til en samtale hvor man blev spurgt om alt var okay, om man kunne lide værtsfamilien og alt sådan noget! Der blev også holdt afrejse/info møder inden man tog afsted så man var sikker på alt er iorden! Jeg har intet negativt at sige om EF! 

Jeg synes i skal bestille en gratis brochure og se hvad EF tilbyder! De har virkelig styr på tingene! 
http://my.ef.com/Rikke.NS 


Brugbart svar (1)

Svar #14
13. oktober 2013 af Rikke0 (Slettet)

Ved ikke om dette link virker bedre ned det andet :-) Men i får en gratis uforpligtende brochure hvis i bestiller med mit link!

www.my.ef.com/Rikke.NS 


Brugbart svar (1)

Svar #15
28. december 2013 af Emmasj (Slettet)

EF er helt fint - men man skal være forberedt på en del ekstra udgifter til aktiviteter, sådan var det i hvert fald da jeg var i Torquay sommeren 2010.

Kan dog anbefale selskabet LAL, hvis du virkelig vil have god undervisning - der skal du dog selv sørge for transport. Men LAL er så dygtige og det virker langt mere organiseret hos LAL end hos EF. Det er i hvert fald min oplevelse :) 


Brugbart svar (1)

Svar #16
29. december 2013 af Rikke0 (Slettet)

Jeg er dog ikke enig med Emma, jeg synes at EF er meget organiseret! Min rejse med EF var virkelig god, og organiseret, der var INTET galt med min rejse og der var styr på alt. 
Ja, man betaler for de aktiviter man vil deltage i, men der er også mange gratis aktiviteter. Jeg betalte for eksempel selv for at se Camp Nou i Barcelona. Det var en frivillig aktivitet, og derfor betaler man det selv. 

Jeg har ikke selv rejst med LAL, så det ved jeg ikke noget om. Men for mig var min rejse med EF så god at jeg rejser med dem igen til August hvor jeg tager til Honolulu, Hawaii. 


Brugbart svar (1)

Svar #17
05. januar 2014 af Emmasj (Slettet)

Det gode ved EF er at de har pakker, hvor LAL kun er undervisning, indlogering og oplevelser. Der var selvfølgelig mange aktiviteter der var inkluderet i prisen hos EF, og der var heller intet galt med min rejse - jeg havde en fed tur! 

Men EF er dårligere organiseret. Muligvis ses dette ikke for eleverne, men jeg har et ret tæt forhold til min værtsfamilie og har besøgt dem siden, og der er virkelig altid kludder i det, når de skal modtage elever fra EF. For det første ankommer EF-elever næsten altid om natten, EF har flere gange skrevet forkerte datoer på papirerne, så min familie sad oppe og ventede, uden at der kom nogen. Desuden har jeg oplevede, at der kom en EF-elev, som boede der en dag, for så at tage til London, og komme tilbage tre dage senere. Én gang har min værtsfamilie oplevet at der kom en elev, som kun skulle være der i en dag, fordi at EF kludrede i tingene. 

Vil klart anbefale LAL. 


Brugbart svar (1)

Svar #18
07. marts 2014 af annedm (Slettet)

Jeg har været på sprogrejse to gange, og det er helt sikkert lærerigt og virkelig en fed oplevelse! Første gang var jeg afsted med EF på Malta, og det var en rigtig god tur, dog ret dyrt. Anden gang var jeg i Málaga med HowJdo,com, og denne tur var også virkelig fed og jeg lærte spansk :) Fordelen for mig ved HowJdo.com var at det er så billigt ift EF og det er jo en stor fordel, når man som mig er studerende. 

Så vil helt klart anbefale HowJdo.com hvis man gerne vil spare nogle penge :-)


Brugbart svar (1)

Svar #19
21. november 2017 af Piamortensen1 (Slettet)

Hvis du vil på en ordenlig sprogrejse, skal du vælge EF Sprogrejser - de har 100 % styr på det, og du er garanteret oplevelser for livet. Du kan evt. læse mere på efsprogrejser.dk


Brugbart svar (0)

Svar #20
17. januar 2018 af BenediktePetersen (Slettet)

Min søn rejse hele vejen til Australien med ef sprogrejser. Han var så lille, da han tog afsted og så voksen, da han kom hjem. Det er helt utroligt at mærke den forandring ens børn er gået igennem. De er gået fra ens "lille baby" til at selvstændige individer. Jeg er i hvert fald ikke i tvivl om, at ef sprogrejser har været guld værd - både i oplevelser og i udvikling for min dreng. 

Jeg var med i hele processen, da vi bestilte hos ef sprogrejser, og jeg kan slet ikke genkende det billede, nogle af de ovenstående kommentarer tegner. ef sprogrejser har været 100%! professionelle, hver gang jeg har snakket med dem, eller haft spørgsmål om rejse, campus, skole mm. Desuden er deres kundeservice ekstrem kundeorienteret, hvilket har gjort det hele nemt og overskueligt.

Jeg kan kun anbefale dem herfra!


Skriv et svar til: Sprogrejse med EF

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.