Debat

Rette min ansøgning??

01. oktober 2013 af Turkey32 (Slettet) - Niveau: C-niveau

Hej alle! :)

Jeg er igang med at skrive en ansøgning til Holbæk sygehus som rengøring, hvis der er nogen der vil rette min ansøgning  så er den her. I må også gerne formulere sætninger eller skrive videre.

PS. jeg er 19 år gammel, men har ikke arbejdet før.

Att. xxxx xxx

Sygehus Region sjælland

4300 Holbæk

Energisk og grundig rengøringsassistent søger en ledige stilling

Jeg henvender mig til jer vedrørende en eventuel ledig stilling som rengøringsassistent. Årsagen til, at jeg netop søger job hos jer, er, at jeg meget gerne vil arbejde i en sygehus, hvor der er hygiejne.

jeg har masser af lyst til at gøre rent. Det er et job, som jeg holder meget af og sætter stor ære i at udføre korrekt. Det vil glæde mig rigtig meget at høre fra jer. Jeg kan starte med dags varsel og glæder mig allerede til at komme i gang.

Om mig selv som person kan jeg oplyse, at jeg er venlig, smilende, imødekommende, ryger ikke, god til at samarbejde, jeg er altid villig til at lære noget nyt og lære at kende mange nye mennesker.

Jeg føler virkelig, at en ansættelse hos jer vil være det bedste, der kunne ske for mig, så jeg vil derfor ringe jer op i næste uge med det formål at træffe aftale om en gensidigt orienterende samtale.

Venlig hilsen

xxxx    xxxx


Brugbart svar (1)

Svar #1
01. oktober 2013 af FriisHelena (Slettet)

att. XXXX
Sygehus Region Sjælland
##adressen##
4300 Holbæk
##din by, dato##

(Uopfordret) Ansøgning som energisk og grundig rengøringsassistent

##hvis de søger, start evt. Med ( det var med stor glæde, at jeg hørte i manglede en rengøringsassistent) ellers start med din egen start## årsagen til, at jeg søger netop dette job, er at jeg altid gerne har villet arbejde inden for sygevæsnet hvor hygiejne og omsorg er i fokus.
Jeg nyder at gøre rent, og sætter en store ære i at udføre dette grundigt og præcist.

Jeg bor ## indsæt ## sammen med ## indsæt ##, jeg er opvokset i danmark, med en tyrkisk baggrund, dette har gjort at jeg har lært at tilpasse mig og elsker at lære nye ting. Som person er jeg smilende, imødekommende, og venlig. Jeg arbejder godt med andre, men nyder også at arbejde selvstændigt og udvikle mig.

En ansættelse hos jer vil betyde meget for mig, da det er et job jeg kan se mig selv i fremover.
Har I yderligere spørgsmål kan i kontakte mig på ## mobil # eller # e-mail ##

Jeg ser frem til at høre fra jer

Venlig hilsen

# navn #


Dette vil være mit bud. Jeg kan ikke love at den er korrekt. Eller god. Men måske du kan bruge noget fra den.

Brugbart svar (0)

Svar #2
01. oktober 2013 af FriisHelena (Slettet)

Øv den har desværre bare kørt det hele sammen

Brugbart svar (0)

Svar #3
01. oktober 2013 af FriisHelena (Slettet)

Dato og by skal stå i højre side, under 4300 holbæk. Resten håber jeg den selv kan se..

Svar #4
01. oktober 2013 af Turkey32 (Slettet)

Vil du ikke sende den til mig som besked fordi det ser meget uoverskueligt ud. Men ellers tusind taak at du gad at bruge tid på :D


Brugbart svar (2)

Svar #5
02. oktober 2013 af klotte (Slettet)

Som ansvarlig for rekrutering må jeg sige at #2 er glimerende...bortset fra "jeg nyder at gøre rent" der er altså smurgt for tykt på. Læg istedt vægt på at du er pålidelig og typende der går op i at dit arbejde passes og næsten aldrig er syg.

Held og lykke


Svar #6
02. oktober 2013 af Turkey32 (Slettet)

Hvad skal man skrive hvis jeg kom til danmark da jeg var 11 år gammel. ''jeg er opvokset i danmark, med en tyrkisk baggrund'' hvordan kan jeg formulere denne sætning?


Brugbart svar (1)

Svar #7
03. oktober 2013 af rakijovic

Skriv det som det er, tatlim: "jeg kom til Danmark som elveårig og har tyrkisk baggrund".

- - -

Vriendelikheid is net sinisme wat 'n jol gekry het! ◄ |||| ► Ljubaznost je samo cinizam što je dobio piće! ◄ ||||

► Prietenia este doar cinism care a băut puțin alcool ! 


Svar #8
03. oktober 2013 af Turkey32 (Slettet)

Tak:)

Heheh  ''Tatlim'' kan du tyrkisk? :)


Skriv et svar til: Rette min ansøgning??

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.