Andre fag

Operation X

26. maj 2008 af 0fficepark (Slettet)
Hvad synes I om "Operation X"?

ER I meget kritisk når I ser det eller?

Brugbart svar (0)

Svar #1
26. maj 2008 af missheidi (Slettet)

Jeg synes generelt at "Operation X" er et godt program. Dog lidt kedelig i dag, efter min mening.

Men jeg mener det er fint, at der er nogle der jagter snydere og lign.


:)

Brugbart svar (0)

Svar #2
26. maj 2008 af andersbm (Slettet)

Jeg så det faktisk i dag(åndemagerne) og jeg syntes programmet har en høj grad af underholdningsværdi. Programmet er jo i sig selv utrolig kritisk omkring hvad der foregår under overfladen på forskellige områder i Danmark. Indtil videre har det været meget håndgribelige sager vedrørende økonomisk snyd og andre juridiske sager i den boldgade, hvorimod dagens program er et helt nyt spekter, da det her er svært at bevise det 100 % uden en tilståelse.
Til det sidste punkt også specielt under påvirkning af dagens program er jeg utrolig kritisk da jeg ikke kan lade være med at tænke på den slags tv udsendelser, hvor journalisten direkte opsøger det svar som for ham er det eneste rigtige. DU ER SKYLDIG!!! . Det kan for mig godt virke kritisk nogle gerne at de nærmest til det uigenkaldelige forsøger at fremtvinge et bestemt svar. Denne konflikt er blevet større efter den nye type af sager der er kommet på programmet.

Hilsen Anders

Brugbart svar (0)

Svar #3
26. maj 2008 af jann (Slettet)

Operation X er meget godt!

Jeg elsker det program hvor de er undercover og altmulige lign.


Brugbart svar (0)

Svar #4
26. maj 2008 af 215 (Slettet)

jeg syntes at episoden var lidt plat, men forstår også godt på den anden side hvorfor vi skal vide det.

Brugbart svar (0)

Svar #5
27. maj 2008 af Sjopa (Slettet)

Synes det er et problem at de kun følger deres dagsorden og derved fortolker deres oplevelser og fremstiller dem i forhold til det de på forhånd har besluttet at bevise.

Det viser sig nemlig at den hjemmeside som de har skrevet oplysningerne om "den afdøde" først er oprettet efter deres snak med Martin Hulbæk, der har lavet en claivoiance præcis som de ønskede det, men at de istedet har omfortolket det til at han har læst om dem på nettet.

Det er svært som alternativ at vise deres dygtighed hvis de udanset hvor godt de klarer det skal fremstilles som nogle der snyder.

Selvfølgelig er der snydere derude, men man skal bare huske at være kritisk overfor det man ser også.

Brugbart svar (0)

Svar #6
27. maj 2008 af Kokosmarie (Slettet)

#5 Det er da noget af en påstand, hvor har du den viden fra? At TV2 skulle stå inde for et program med SÅ underlødig journalistik?

Brugbart svar (0)

Svar #7
29. maj 2008 af Sjopa (Slettet)

Personligt kendskab til nogle af de medvirkende og deres metoder, der bestemt ikke involverer at google deres personer

Brugbart svar (0)

Svar #8
29. maj 2008 af Kokosmarie (Slettet)

#7 Hvis du virkelig sidder inde med en sådan viden, ville det nok være en god idé at gøre den tilgængelig for offentligheden. Både seerne og de alternative behandlere, som du påstår er blevet voldsomt uretfærdigt behandlet, har vel så krav på at få en for TV2 så belastende viden op til overfladen.

Brugbart svar (0)

Svar #9
04. juni 2008 af frk_lorenzen (Slettet)

Sjopa--> jeg forstår ikke helt hvad du mener. De personer som Hulbæk omtalte til seancerne, er jo fiktive personer. Så selvom de først har oprettet siderne efter seancerne, hvilket virker fuldstændigt hen i vejret, så har han stadigvæk omtalt personer som slet ikke eksisterer?

Skriv et svar til: Operation X

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.